فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب بیست و سه قطعه پیش درآمدها و رنگ های استاد علی اکبر شهنازی

  • انتشار1400/05/14
  • بازدید
معرفی کتاب بیست و سه قطعه پیش درآمدها و رنگ های استاد علی اکبر شهنازی

 

کتاب ها همواره بخش لاینفکی از زندگی روزمره انسانهای عصر معاصر هستند. هر چند بسیاری از آنها از روی کاغذ به کدهای صفر و یک جهان مجازی دیجیتال کوچ کرده اند، اما باز هم نام کتاب را بر خود می بینند.

کتابی که همکار ما ریحانه زارعی در وبسایت نت به نت در این ویدیو به معرفی آن می پردازد، یکی از کتابهای خوب و پر کاربرد کمک آموزشی در زمینه تار و سه تار است که در آن بیست و سه قطعه از آثار ضربی استاد علی اکبر شهنازی (یکی از نام های پر آوازه آسمان پر ستاره موسیقی ایرانی) توسط استاد ارجمند جناب داریوش طلایی گردآوری شده است. این بیست و سه قطعه شامل پیش درآمدها و رنگ هایی از استاد شهنازی می باشد. درآمد و رنگ دو موضوع از متعلقات موسیقی دستگاهی است که عموما در همه اجراهای سنتی نواخته می شوند. همانطور که میدانید رنگ و پیش درآمد در ردیف دستگاهی تعریف نمی شود و این کتاب نمونه ایست ارزشمند برای یادگیری بیست و سه قطعه ضربی از این نوع موسیقی ضربی.

این کتاب در همه کتابفروشی های معتبر حضوری و آنلاین موجود می باشد. نخستین چاپ آن سال ۷۷ وارد بازار موسیقی شد. نشر آن را نیز انتشارات ماهور بر عهده دارد.

کتاب بیست و سه قطعه پیش درآمدها و رنگ های استاد علی اکبر شهنازی در فروشگاه آنلاین نت به نت موجود است و شما با رجوع به آدرس وبسایت نت به نت- فروشگاه- کتاب ها- کتابهای تار و سه تار می توانید آن را مشاهده و خریداری نمایید.

همچنین برای راحتی شما عزیزان لینکی را در زیر این نوشته پیوست کرده ایم که با کلیک بر روی آن مستقیم به صفحه خرید این کتاب وارد می شوید.

 

خرید کتاب بیست و سه قطعه پیش درآمدها و رِنگها

 

پیشنهاد می کنیم در کتابفروشی فروشگاه آنلاین نت به نت به گشت و گذار بپردازید. کتاب های زیادی در آنجا موجود است که همگی می تواند برای شما جاذب و بسیار کاربردی باشد.

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما