فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب آهنگ های برگزیده برای تار و سه تار

  • انتشار1401/08/30
  • بازدید
معرفی کتاب آهنگ های برگزیده برای تار و سه تار

تعداد کتاب های آموزشی در زمینه موسیقی بیشمار است و مولف یا گردآورنده هر کتاب با تکیه بر وسع خود قدمی را در راستا اعتلای هنر موسیقی بر می دارد. استفاده از کتاب های آموزشی تایید شده همواره توانسته به هنرجویان و نوازندگان کمک زیادی در جهت پیشرفت برساند. در ادامه به معرفی یکی از کتاب های کاربردی موسیقی در زمینه تار و سه تار می پردازیم.

 

پختگی در سایه تجربه اندوزی و تلاش

در واقع نوازنده شدن علاوه بر قرار گرفتن هنرجو تحت تعالیم یک مدرس موسیقی، به تلاش و پشتکار او برای رسیدن به این مهم بر می گردد. برای مثال ورزش کوهنوردی را در نظر بگیریم. لیدر یا رهبر گروه، با نشان دادن مسیر و آموزش چگونگی گذر از معابر سخت و صعب العبور، تکنیک های تنفسی و ... راه و روش یک صعود خوب را برای کوهنوردان آماتور نمایان می کند. اما کوهنورد آماتور برای پیشرفت و رسیدن به مهارت های لازم، باید به جز استفاده از آموزه های مربی خود، به صورت مستقل نیز تجربه اندوزی کند. گذر از مسیر های مختلف را به چالش بکشد، لوازم صعود خود را ارتقا دهد و در یک کلام خود را به پختگی برساند. پخته شدن شما وظیفه مدرس نیست و مستقیما به تلاش و انگیزه خود شما بستگی دارد.

در دنیای موسیقی و نوازندگی نیز قاعده بر همین منوال است. مدرس موسقی به شما طریقه نواختن را یاد داده و دانش و تجربه خود را به شما انتقال می دهد. اما وظیفه خود هنرجوست که در جهت ارتقای خود گام بردارد. آثار بزرگان را بشنود، کتاب های آموزشی را کار کند، تمرین های مداوم را انجام دهد و به هر راهی برای پخته شدن نوازندگی خود سرک بکشد.

یکی از راههای تجربه اندوزی، استفاده از کتاب های تایید شده و کاربردی در زمینه آموزش موسیقی است.

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

کتاب آهنگ های برگزیده برای تار و سه تار

این پست اختصاصی وبسایت نت به نت به معرفی یکی از کتاب های خوب و کاربردی موسیقی در زمینه تار و سه تار تعلق دارد. کتاب "آهنگ های برگزیده برای تار و سه تار" که به همت علیرضا پاک نیا و مریم نیکوئی گردآوری شده و به نگارش در آمده است. این کتاب مخصوصا برای هنرجویانی که به تازگی یادگیری تار و سه تار را شروع کرده اند بسیار مناسب است. قطعاتی زیبا و پر کاربرد در موسیقی کلاسیک ایرانی با نت نویسی کامل و نوع گرافیک ساده نت ها، بخش جذاب این کتاب را تشکیل می دهد. آوانویسی در این کتاب بسیار مشروح و دلپذیر است و تمامی علائم و دستورات مربوط به تئوری موسیقی به شکلی ساده و قابل فهم در نت نویسی قطعات به کار رفته است. همچنین در بخش نخست این کتاب، مقدمات تئوری موسیقی به زبان ساده گردآوری شده و بستر مناسبی جهت بازیابی و مرور دانش تئوری موسیقی را برای هنرجویان مبتدی فراهم نموده است.

 

خرید پکیج آموزش دستگاه ماهور سه تار در وب سایت نت به نت

 

کتاب آهنگ های برگزیده برای تار و سه تار توسط انتشارات عارف در تمامی کتاب فروشی های معتبر کشور توزیع شده است. شما می توانید از طریق لینک زیر نسبت به خرید این کتاب از فروشگاه نت به نت اقدام نمایید.

 

خرید کتاب آهنگ های برگزیده برای تار و سه تار

 

 

در ویدیوی زیر، همکار ما ریحانه زارعی به معرفی اجمالی این کتاب می پردازد:

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما