فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب تئوری موسیقی- مصطفی کمال پور تراب

  • انتشار1400/03/31
  • بازدید
معرفی کتاب تئوری موسیقی- مصطفی کمال پور تراب

 

الفبای موسیقی، قواعد و قوانین موسیقی، زبان بین المللی موسیقی و... همه و همه تحت علمی به نام تئوری موسیقی گرداوری شده است. طی چند صد سال این علم رو به تکامل و پیشرفت بوده و توسط تئوریسین ها روز به روز گسترش و توسعه یافته است. تئوری موسیقی هنر نیست، بلکه علم است. علمی که همچون دیگر علوم، از مسائل و تعاریف بنیادین آغاز شده و تا بیکران بسط می یابد. علم تئوری موسیقی به نوبه خود برای عوام بسیار سخت، خشک و پیچیده می نماید. به همین دلیل تعدادی زیادی از موزیسین ها دست به کار شده و هر یک سعی نموده اند به زبانی ساده این مبحث پیچیده را برای هنرجویان موسیقی حلاجی نموده و یادگیری آن را تسهیل ببخشند. یکی از این منابع قدرتمند در زمینه یادگیری تئوری موسیقی، کتابی است که همکار ما در وبسایت نت به نت، سرکار خانم ریحانه زارعی به معرفی آن می پردازد. کتابی تحت عنوان تئوری موسیقی، نوشته جناب مصطفی کمال پور تراب. این کتاب بسیار مورد استقبال قرار گرفته تا آنجا که بیش از پنجاه بار به تجدید چاپ رسیده است. انتشارات چشمه مسئولیت چاپ، نشر و بهره برداری از آن را عهده دار می باشد. در کتاب تئوری موسیقی پور تراب، کلیه مباحث مربوط به شناخت قواعد و اصطلاحات موسیقی گنجانده شده است. چنانچه این کتاب را با دقت و تمرکز بخوانید و نکته ها را در ذهن خود ثبت نمایید، علم شما در قبال موسیقی دچار تحولی شگرف می گردد و با قبل از خواندن آن قابل مقایسه نخواهد بود.



آموزش تئوری موسیقی در وب سایت نت به نت

 

اگر میخواهید با تئوری موسیقی، که زبان واحد هنر موسیقی در سرتاسر جهان است آشنا شوید؛ خواندن این کتاب را پیشنهاد می کنیم که بسیار مقبول و سازنده است .

کتاب تئوری موسیقی کمال پور تراب در همه کتابفروشی های معتبر موجود است. همچنین شما عزیزان می توانید آن را از فروشگاه آنلاین نت به نت خرید کرده تا در اسرع وقت به دستتان برسد. لینک خرید کتاب در زیر درج شده که با کلیک بر روی آن مستقیما وارد بخش خرید آن در فروشگاه نت به نت می شوید.

 

خرید کتاب تئوری موسیقی از فروشگاه آنلاین نت به نت

 

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما