فروشگاه

مقالات

مقالات

کالیمبا؛ هدیه ای شیک و ملودیک، ماندگار و همه پسند

  • انتشار1400/11/30
  • بازدید
کالیمبا؛ هدیه ای شیک و ملودیک، ماندگار و همه پسند

 

ثبت لحظات ماندگار، شرط پایستگی دوستی ها

همه ما افرادی را در زندگی داریم که به صورت ویژه و خاص نسبت به آنها عشق و علاقه می ورزیم. کسانی که بدون هیچ چشم داشتی دوستشان داریم و از وجودشان آرامش و انرژی می گیریم. این افراد میتوانند هر نسبتی با ما داشته باشند. از اعضای خانواده گرفته تا فامیل و اقوام، از معشوق و معشوقه گرفته تا دوست صمیمی و رفیق.

ما با  ابراز محبت، گفتارهای کلامی و همدلی و همزبانی همیشه حس تعلق خویش را به آنها ابراز میداریم.

اما همیشه کارآمد ترین نوع ابراز دوستی، ثبت لحظات ماندگار است. ذهن هر فرد، خاطرات شاخص را همیشه در یاد نگاه میدارد. هم اکنون اگر چشمان خود را ببندید و بخواهید ده خاطره از گذشته خود را مرور کنید، مطمئنا هر ده تای آن به خاطراتی باز میگردد که نقطه شاخصی در زندگی شما بوده و بر احساسات شما تاثیر گذاشته است. چه یک اتفاق خوب، و چه یک اتفاق تلخ و بد.

خب حالا که گفتیم ثبت لحظات ماندگار بهترین نوع ابراز دوستی است، بد نیست چند نمونه از کارهایی که منتج به ثبت این لحظات می شود را با هم مرور کنیم.

یک) سفر:

مسافرت با عزیزان به علت ثبت انبوهی از خاطرات، یکی از کارهایی است که همیشه در ذهن دو طرف باقی می ماند. لحظات شیرین، سخت، هیجان انگیز، زیبا در مسافرت به وفور پیش می آید. وقتی به صورت مشترک منظره ای ناب از جنگل های سرسبز شمال در ارتفاعات بلند کوههای البرز را به تماشا بنشینید؛ تصویر این لحظات به سختی دگر از ذهن شما پاک می شود. پس مسافرت گزینه بسیار خوبی است برای آنکه دوستی و مودت خویش را پایدار و مانا کنید.

 

دو) سورپرایز کردن:

مخفی کردن یک خبر خوش برای آنکه در یک لحظه خاص آن را به محبوبمان بگوییم، سورپرایز او در مناسبت های خاص مثل برپایی یک جشن غافلگیرانه کوچک در سالروز تولد و یا به مناسبت دستیابی او به یک موفقیت و... کلا تجربه نشان داده غافلگیری از آن مواردیست  که با احساسات طرف سر و کار دارد و ذهن را وادار می کند تا به عنوان خاطره ای شاخص همواره آن را در حافظه کوتاه مدت خود نگاه دارد. پس برای دوام یک دوستی و رابطه، غافلگیر نمودن از جنس مثبت گزینه بسیار مناسبی است.

 

سه) تهیه یک آلبوم عکس، صدا، فیلم:

اگر از تجریباتی که در کنار هم دیگر داشته اید و در لحظات ناب با هم بودنتان اقدام به ثبت تصویر و صدا کنید، و بعدا آنها را به یک آرشیو منظم تبدیل نموده و برای هر تصویر و صدا، مکان و تاریخ آن را درج نمایید؛ با ارائه یک نسخه از این آرشیو به طرف مقابلتان، عملا تمام آن خاطرات شیرین را برایش زنده کرده اید.

 

چهار) هدیه دادن:

هدیه دادن قدمتی به درازای تاریخ بشریت دارد. یکی از اصلی ترین ارکان ابراز علاقه بوده و هست و خواهد بود. با هدیه دادن احساسات خود را به واسطه ای انتقال داده، تا آن واسطه در زمان غیابمان، یاد ما را در دل طرف زنده نگه داشته و به او بفهمانیم که همیشه او را در یاد داریم. هدیه هر چیزی می تواند باشد. میتواند ابزاری کاربردی باشد، یا یک وسیله زینتی. می تواند عطر و ادکلن باشد یا عروسک و شکلات. حتی می تواند چیزی باشد که خود آن را ساخته ایم. هدیه هر چه که باشد، فارغ از ارزش مادی می بایست ارزش معنوی داشته باشد

مقاله امروز ما در مورد گزینه چهارم یعنی هدیه دادن است.

 

ساز کالیمبا برای هدیه دادن به عزیزانتان بسیار مناسب است.

 

هنر هدیه دادن

هدیه دادن به طرف مورد علاقه، هنر ظریفی است که قواعد خاص خود را دارد. مثلا در دهه شصت رسم بود وقتی تولد کودکی از راه میرسید، کادوی تولد مهمان ها بیشتر وسایلی بود که پدر و مادر کودک مربوط می شد. مثلا در جشن تولد کودک ۹ ساله پارچ و لیوان می آوردند. هر چند که امروزه این مسئله دستاویز ساخت طنز در شبکه های اجتماعی شده، اما واقعاً وجود داشته است. بسیاری از ما بارها در بچگی توپ پارچه، سرویس غذاخوری و... در روز تولدمان کادو گرفته ایم.

هدیه حتما نباید بر اساس نیاز طرف مقابل باشد، بلکه باید بیانگر اوج ارزش گذاری شما برای رابطه باشد. ارزش یک هدیه ارتباط چندانی به ارزش مادی آن ندارد. بلکه باید با زیرکی چیزی را به عنوان هدیه تهیه کنید، که طرفتان بداند ارزش او باعث دریافت چنین هدیه ای شده است. خرس عروسکی و شکلات و از این گونه کادوها بیشتر جنبه نمادین و رفع تکلیف دارد. هیچ وقت کسی شما را به خاطر خرید یک خرس عروسکی در یاد نگه نمیدارد. هنر هدیه دادن کاملا با خلاقیت شما ارتباط مستیم دارد.

 

ساز کالیمبا، هدیه ای شیک و ملودیک، مانودگار و همه پسند

میخواهید برای عزیزتان هدیه ای بخرید که همیشگی باشد و خاطرتان را در دلش نگه دارد؟ میخواهید چیزی باشد که روح داشته باشد و بعد از مدتی تکراری و خسته کننده نشود؟ نمی دانید چه چیزی انتخاب کنید؟

کالیمبا می دانید چیست؟ در ادامه شما را با یک ساز فانتزی و بسیار شیک و جذاب آشنا می کنیم به نام کالیمبا.

کالیمبا یکی از اعضای خانواده سازهای تیغه ای است و از لحاظ نوازندگی به گروه خودصداهای زخمه ای تعلق دارد. سازی با ابعادی کوچک، متشکل از جعبه ای چوبی با تعداد معینی تیغه فلزی بر آن. بعضی از سازها به گونه ای طراحی شده اند که فقط حس آرامش را به نوازنده القا کنند. مثلا سازهای چنگ، هنگ درام، سازدهنی و... همه این سازها با ایجاد ملودی هایی بسیار لطیف و مخملین، حس شیرین قوت قلب و آرامش را بر دل افراد می نشانند. کالیمبا هم یکی از این سازهاست.

یادگیری کالیمبا در حد حرفه ای، چندان سخت نیست. حتی کالیمبا را می توان حرفه ای هم یاد نگرفت. زخمه زدن بر تیغه ها و برخاستن نغمه های فانتزی از آن، پیوندی بین روح آرامش جوی انسان و روح آرام بخش دنیای ملودی ایجاد می کند که می توان ساعتها با در دست داشتن این ساز خوش دست مشغول بود.

ساز کالیمبا برای هدیه دادن به عزیزانتان بسیار مناسب است. اندازه کوچک ساز، قابلیت حمل آسان، صدای دلنشین و جذاب و از همه مهمتر ماندگاری بالا یک هدیه ارزشمند و به یاد ماندنی از سوی شما برای عزیزانتان خواهد بود. این ساز فارغ از هر گونه محدودیت سنی و جنسیتی می تواند استفاده شود و تا سالها فضای خانه را با نغمات آرام بخش موسیقی، جلا دهد.

 

خرید ساز کالیمبا از فروشگاه آنلاین نت به نت

 


عضی از سازها به گونه ای طراحی شده اند که فقط حس آرامش را به نوازنده القا کنند. مثلا سازهای چنگ، هنگ درام، سازدهنی و... همه این سازها با ایجاد ملودی هایی بسیار لطیف و مخملین، حس شیرین قوت قلب و آرامش را بر دل افراد می نشانند. کالیمبا هم یکی از این سازهاست.

 

خرید کالیمبا از فروشگاه اینترنتی وبسایت نت به نت

شما عزیزان می توانید برای خرید ساز کالیمبا به وبسایت نت به نت مراجعه کرده و در قسمت فروشگاه آنلاین نت به نت، سری به سازهای ما بزنید. در آنجا ساز کالیمبا را نیز خواهید دید و به راحتی چند کلیک می توانید یکی از آنها را خریداری کرده، تا همکاران ما در فروشگاه در اسرع وقت و به صورت کاملا رایگان آن را به درب منزل یا محل کار شما ارسال نمایند.

برای راحتی شما، لینک‌باکس صفحه فروش کالیمبا از فروشگاه آنلاین نت به نت، در زیر قرار گرفته که با کلیک یا لمس بر روی آن به صورت مستقیم به صفحه خرید این محصول هدایت خواهید شد.

 

 

تهیه شده در وب سایت نت به نت

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما