فروشگاه

مقالات

مقالات

6 دلیل رضایت هنرجویان از فروشگاه نت به نت

  • انتشار1399/12/04
  • بازدید
6 دلیل رضایت هنرجویان از فروشگاه نت به نت

 

چند ماهی می شود که طی بیانیه ای رسمی در قسمت اخبار نت به نت، از افتتاح فروشگاه آنلاین نت به نت خبر دادیم. هرچند سابق بر آن نیز در این فروشگاه، ساز سه تار برای فروش ارائه می شد اما با توجه به افزایش متقضایان و گسترش آموزش سازهای مختلف در این وبسایت، بر آن شدیم که فروشگاه را در حد شأن و جایگاه همه هنرجویان عزیز ساماندهی کنیم. از این رو علاوه بر ساز سه تار، سازهای دیگری همچون تار، تنبک، سنتور، ویولن، سازهای مربوط به موسیقی کودک و... را در این فروشگاه ارائه نمودیم. پس از آن برای تکمیل داشته های خود مطابق با نیاز هنرجو، کتاب های آموزشی و محصولات جانبی موسیقی را نیز به مجموعه اضافه نمودیم. حال پس از گذشت چند ماه و با تحلیل و آنالیز بازخورد هنرجویان از خرید محصولات فروشگاه نت به نت؛ خوشبختانه به این نتیجه رسیدیم که میزان رضایت هنرجویان از خرید در این مجموعه بسیار بالاست. این مسئله نه تنها مایه دلگرمی و افتخارمان گشته است، بلکه به ما انرژی مضاعفی بخشید تا غایت توان خود را برای ارتقا بخشیدن به خدمت رسانیمان به شما خوبان بگذاریم. رضایت هنرجو همواره سر لوحه رفتار و کردار ما در مجموعه وبسایت آموزش موسیقی نت به نت بوده و بدون همراهی شما عزیزان، نت به نت فقط در حد یک اسم خواهد بود. لذا موجودیت خدمات خود را مدیون حضور گرم شما می دانیم. همانطور که ذکر کردیم، بازخورد هنرجویانی که از فروشگاه نت به نت خرید کرده اند را رصد کردیم و به ۶ دلیل رضایت هنرجویان از فروشگاه نت به نت رسیدیم که در این مقاله به ذکر آنها می پردازیم.

 

دلیل یک) محصول غیر استاندارد در فروشگاه جایی ندارد

مدیریت مجموعه نت به نت به شدت بر روند قرارگیری محصولات در فروشگاه نظارت دارد. علی اقبال معتقد است وجود حتی یک محصول یا کالای غیر استاندارد می تواند باعث سلب اعتماد هنرجویان و خدشه دار شدن اعتبار مجموعه گردد. لذا قبل از قرارگیری محصولات در قفسه های فروشگاه آنلاین نت به نت، جملگی بررسی شده و هر کالایی چه ساز چه محصولات جانبی و چه کتابها، در صورت داشتن کوچکترین نقص و اشکالی، بی برو برگشت از فهرست محصولات این فروشگاه خارج می گردد.

 

دلیل دو) مشاوره و پاسخگویی

تمام هنرجویان می توانند قبل از خرید محصول مورد نظر خود، با کارشناس های ما در پشتیبانی نت به نت مشورت کرده تا در مورد نوع محصول ارائه شده اطلاعات لازم را کسب کنند. همچنین پس از خرید، تا رسیدن محصول به دست خریدار و حتی پس از آن به کلیه سوالات و ابهامات توسط کارشناسان ما، با تعهد و دلسوزی پاسخ داده می شود. آدرس تلگرام پشتیبانی در صفحه نخست سایت درج گردیده است.

 

دلیل سوم) ارسال به موقع و رایگان محصولات

مجموعه نت به نت دو روز در هفته را به ارسال محصولات خریداری شده توسط هنرجویان عزیز اختصاص داده است. یعنی پس از خرید، در کمترین زمان ممکن محصول به دست خریدار می رسد. همچنین خرید با مبلغ بالای سیصد هزار تومان، شامل ارسال رایگان می گردد.

 

دلیل چهارم) تخفیفات و پیشنهادهای ویژه

گاه برای تعامل هر چه بیشتر و قدر دانی از حضور شما خوبان در این مجموعه، به برخی از محصولات خود بر چسب تخفیف می زنیم که هنگام گشت و گذار در فروشگاه، با آن مواجه می گردید. گاه این تخفیفات حتی بیش از بهای تمام شده خود محصول برای فروشگاه می باشد. یعنی به زبان ساده اگر عرض کنیم، فروشگاه نت به نت آن محصول را با ضرر به فروش می رساند. لبخند رضایت مشتری این ضرر را از سود برای ما شیرین تر می کند. البته مدعی این نمیشویم که از سود بدمان می آید. بلکه تا زمانی سود کردن برایمان ارزشمند است، که رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. همچنین گاها تخفیفاتی تحت عنوان پیشنهاد ویژه برای یک ساز در نظر گرفته می شود. مثلا با خرید ساز مهر فلان، پکیج آموزشی ۶۰ قطعه برای تار و سه تار و پکیج آموزشی دستگاه ماهور ضمیمه رایگان ساز مذکور می شود. البته هنرجویان در نظر داشته باشند این تخفیفات زمان دار است و بعد از مدتی منقضی می گردد.

مثال: مدتی قبل یکی از هنرجویان سه تار مهر شگرفی را با مبلغ سه میلیون تومان خرید. به همراه این ساز، پکیج ۶۰ قطعه و دستگاه ماهور نیز برای ایشان به صورت رایگان فعال شد. در حالی که قیمت این دو پکیج روی هم ۶۵۰ هزار تومان بوده است.

 

خرید سه تار در فروشگاه نت به نت

 

تنها سرمایه ما در فروشگاه آنلاین وبسایت آموزش مجازی موسیقی نت به نت، اعتماد شما عزیزان است.

 

دلیل پنجم) رعایت اصل صداقت

صداقت یکی از شعارهای مجموعه نت به نت می باشد. ما معتقدیم بدون تکیه بر این اصل هر چه هم در کار خود موفق باشیم، اما روزی خواهد رسید که تنها سرمایه ما- اعتماد هنرجو- از بین خواهد رفت و جز شکست چیزی عایدمان نخواهد گشت. به عنوان مثال وقتی هنرجویی در مورد خرید یک ساز آماتور از ما مشورت می خواهد، مثل بسیاری از فروشگاهها می توانیم جوری بازار گرمی کنیم تا هنرجو گمان کند اگر آن را نخرد ضرر کرده است. بلکه خیلی واضح به او می گوییم: «سازهای ما همگی استاندارد هستند. اما یک ساز آماتور عمر محدودی دارد و تا چهار الی پنج سال می تواند نیازهای شما را پوشش دهد. اگر یک ساز عمری وار می خواهی بهتر است یکی از سازهای حرفه ای ما را بخرید».

 

دلیل ششم) ارائه محصولات جانبی

تقریبا تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای سازهای داخل فروشگاه را تهیه کرده و در لیست فروش قرار داده ایم. معتقدیم فروش ساز بدون پشتیبانی از لوازم یدکی و جانبی، چندان خوشایند نیست. مثلا برای ساز سه تار انواع این لوازم (سیم، پرده، خرک، گوشی، سیمتاب و...) در مجموعه موجود می باشد. لوازم جانبی عمومی مثل زیرپایی، پایه نت، تیونر و... همچنین انواع کتابهای آموزشی و کمک آموزشی در زمینه موسیقی همه و همه در حال حاظر در فروشگاه مهیاست و خودتان با جستجویی ساده می توانید آنها را از دیدگان بگذرانید.

 

از فروشگاه آنلاین نت به نت دیدن فرمایید

 

سخن پایانی

عزیزان همراه، یک بار دیگر خدمت شما عرض می کنیم که رسالت وبسایت نت به نت بر آموزش های خود با کیفیت مطلوب و در خور شان و منزلت هنردوستان عزیز استوار می باشد. فروشگاه این مجموعه فقط به خاطر تسهیل دسترسی هنرجویان به محصولات فیزیکی مورد نیاز خود راه اندازی شده است. لذا از بر باد رفتن اعتبار خود با ارائه محصولات فیزیکی بی کیفیت میهراسیم. که این اعتبار ما جز در سایه اعتماد و تعامل شما خوبان میسور نبوده و این از هر چیزی برای ما ارزشمند تر است.

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما