فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب تار و ترانه

  • انتشار1399/06/10
  • بازدید
معرفی کتاب تار و ترانه

 

تار و ترانه عنوان کتابی است که در ویدیوی ضمیمه، به معرفی، توصیف مشخصات و ویژگی های آن پرداخته می شود. اصولا تهیه کتابهای مکمل برای نوازندگی تار و سه تار، امر سودمندی است که زمینه را برای ارتقای سطح نوازندگی فراهم می نماید. دلیل آن نیز به سطح بالای تمرین ها و نکات کلیدی و کاربردی ارائه شده باز می گردد. یکی از خصلت های ذات هنر، بی انتهایی وسعت آن است که در برگیرنده منظومه خوش نقش و نگار هستی از فرش تا عرش فلک الافلاک می باشد. حتی بزرگترین هنرمندان جهان با کوله باری از افتخارات، همواره خود را یک هنرجو می دانند. این به خود ما بستگی دارد که با تلاش خود و رجوع به منابع صحیح، تا کدام پله را بالا برویم. کتاب تار و ترانه مجموعه ای است از آموزش مقدماتی تار و سه تار، تکنیک های نوازندگی همچون تکیه و دراب و... و بهترین ترانه ها و تصانیف موسیقی ایرانی که به عنوان دستور مقدماتی در بسیاری از هنرستانهای موسیقی کشور تدریس می شود. استاد یمین غفاری گردآوری و نگارش این کتاب را بر عهده داشته و هدف از خلق آن را آماده سازی هنرجو برای ردیف نوازی بر می شمارد. یمین غفاری آهنگساز و نوازنده تار و سه تار می باشد که در حوزه آموزشی موسیقی، کتاب های ارزنده ای را به رشته تحریر در آورده. کتاب فوق نیز یکی از آنهاست که توسط نشر هستان منتشر شده است. همکار ما خانم ريحانه زارعي در وبسایت آموزش موسیقی نت به نت، این کتاب را به طور کامل به شما عزیزان معرفی می نمایند.

 

آموزش تار در وب سات نت به نت

 

خرید کتاب تار و ترانه در فروشگاه نت به نت

 
شما می توانید با لمس لینکی که در ذیل این متن آمده، مستقیما وارد صفحه خرید کتاب تار و ترانه در وبسایت نت به نت شوید. به جز تار و ترانه کتابهای کاربردی دیگری نیز در فروشگاه نت به نت موجود می باشد که هر کدام از آنها می تواند باعث ایجاد تحول در نوازندگی هنرجویان تار و سه تار گردد که پیشنهاد میکنیم حتما از آنها دیدن بفرمایید.

 

توجه! بنا به تصمیمات ناشر مبنی بر عدم ارائه لوح فشرده فیزیکی، زین پس می توانید برای دریافت فایلهای صوتی به صفحه مشخصات کتاب مراجعه نموده و از طریق لینک درج شده به راحتی فایلها را از اینترنت دانلود نمایید.

 

خرید کتاب تار و ترانه

 

 
 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما