فروشگاه

آموزش آهنگ برای سنتور

خرید دوره های آموزشی

آموزش آهنگ برای سنتور

بخش آموزش سنتور، از وب سایت نت به نت، جذاب ترین قسمت برای هنرجویان می باشد. هنگامی که یک هنرجو راه دراز یادگیری نوازندگی سنتور را در پیش گرفته باشد، یک هدف غایی دارد و آن هم نواختن و اجرای آهنگ و ملودی است. در این بخش استاد مصطفی رسولیان مدرس سنتور آهنگ های جذاب موسیقی سنتی و کلاسیک را به هنرجویان آموزش می دهد. هنرجویان می توانند در کنار تمرینات خسته کننده کتاب، گاه به این قسمت مراجعه کرده و با یادگیری یک ملودی زیبا روح خود را تازه کنند و با انگیزه ای مضاعف به ادامه یادگیری ساز خود بپردازند.

پکیج آموزش سنتور-دوره مقدماتی

سوالات متداول

لازمه یادگیری آهنگ، شناخت هنرجو با انواع ریتم ها و میزان هاست. همچنین به نت خوانی نیز باید اشراف داشته باشد و مجموعه ای از تکنیک ها و مهارت های نوازندگی را نیز آموخته باشد. همه موارد فوق در دوره مقدماتی سنتور آموزش داده می شود.
بله. در تمامی آموزشگاه های حضوری و مجازی، آهنگ های آموزشی به همراه نت به هنرجو تدریس می شود. البته نگران نباشید. با پشت سر گذاشتن دوره مقدماتی آموزش سنتور، حتما نت خوانی را یاد خواهید گرفت.
مضراب ریز زدن در سنتور، یک تکنیک و مهارت ظریف است. مهارتی که در طول ماه ها و سالها تمرین و تداوم به دست می آید. اگر در ابتدا نمی توانید مضراب ریز بزنید، کاملا طبیعی است. این مهارت در طول دوره های آموزشی و یادگیری تکنیک هایی مثل دراب، به مرور در شما نیز ایجاد می شود.
سبد خرید 0
تماس با ما