فروشگاه

دروس پيش نياز آموزش تار

خرید دوره های آموزشی

آموزش رایگان دروس پیش نیاز آموزش تار

در این قسمت تمامی دروس پیش نیازی که برای آموزش تار به آن نیاز دارید به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. بعد از مشاهده این قسمت شما میتوانید به سراغ شروع دوره مقدماتی آموزش تار که به صورت رایگان در اختیار هنرجویان است، بروید.

توضیحات کامل

دروس پیش نیاز آموزش تار

برای شروع یادگیری نوازندگی با ساز تار ابتدا هنرجویان بایستی به سراغ دروس پیش نیاز آموزش تار در همین صفحه بروند. این دروس شامل آموزش اصول و مبانی اولیه ای است که هنرجو را آماده ورود به دوره های مختلف آموزش کتاب می کند. مواردی همچون استایل صحیح در دست گرفتن ساز، نحوه مضراب زدن، آموزش کوک اصلی تار و...

پس از پیش نیازها، نوبت به شروع کار با دروس دوره مقدماتی آموزش تار می رسد. هنرجویان می توانند با استفاده از این دروس که در 25 قسمت مجزا و بر اساس کتاب دستور مقدماتی تار و سه تار آماده شده است، نوازندگی با ساز تار را در سطح مقدماتی یاد بگیرند. با پشت سر گذاشتن دوره مقدماتی، هنرجو برای استفاده از شاخه آموزش آهنگ برای تار به مرز آمادگی لازم رسیده است و می تواند از ویدیوهای رایگان این بخش جذاب استفاده نماید. پس از دوره مقدماتی، هنرجو کار خود را با دوره های بعدی آموزش تار ادامه خواهد داد و در تمام این مسیر وبسایت نت به نت همراه و در کنار هنرجو خواهد ماند.

سبد خرید 0
تماس با ما