فروشگاه

دروس پیش نیاز آموزش سنتور

خرید دوره های آموزشی

آموزش رایگان دروس پیش نیاز آموزش سنتور

در این قسمت تمامی دروس پیش نیازی که برای آموزش سنتور به آن نیاز دارید به صورت کاملا رایگان در اختیار شما هنرجویان قرار داده شده است. بعد از مشاهده این قسمت شما میتوانید به سراغ شروع دوره مقدماتی آموزش سنتور بروید.

توضیحات کامل

دروس پیش نیاز آموزش سنتور

بخش دروس پیش نیاز، نخستین قسمتی است که هنرجویان سنتور با آن سر و کار دارند. بدیهی است که برای یادگیری هر حرفه و هنر، بایستی مقدمات و اصول اولیه آن را شناخت. پیش نیازها مبحث های زیر بنایی در هر رشته ای به حساب می آیند. هر چند جزء دروس اصلی به حساب نمی آیند، اما زیر ساخت مهمی برای آینده و پرداختن به آموزش های اصلی می باشند.

دروس پیش نیاز سنتور مجموعه ای است از دروسی که به شناسایی ساز سنتور و آشنایی هنرجو با این ساز کهن و اصیل می پردازد. به عنوان مثال در این بخش هنرجو یاد می گیرد چگونه مضراب را در دست بگیرد، چگونه پشت سنتور بنشیند، اهمیت فوق العاده تقویت مچ ها در سنتور نوازی را بداند و موارد مهمی مثل شناخت نت های مشابه در سنتور، ریتم و عملکرد نتها، پوزیسیون های مختلف صدایی در ساز سنتور، علائم و اصطلاحات مربوط به تئوری موسیقی، ساختمان ساز سنتور و ...

تمامی این مباحث در بخش پیش نیازها در یازده قسمت مجزا توسط استاد رسولیان تدریس شده و مرحله اول آموزش سنتور قلمداد می گردد.

سوالات متداول

دروس پیش نیاز سنتور مجموعه دروسی است که به شناسایی ساز سنتور و آشنایی هنرجو با این ساز می پردازد. در این بخش هنرجو یاد می گیرد چگونه مضراب را در دست بگیرد، چگونه پشت سنتور بنشیند، اهمیت تقویت مچ ها در سنتور نوازی را بداند و موارد مهمی مثل شناخت نت های مشابه در سنتور، ریتم و عملکرد نتها، پوزیسیون های مختلف صدایی در ساز سنتور، علائم و اصطلاحات مربوط به تئوری موسیقی، ساختمان ساز سنتور و ... دیگر موارد این بخش است.
دروس پیش نیاز سنتور به طور صد در صد رایگان در اختیار هنرجویان قرار داده شده است. هنرجویان می توانند در بخش آموزش سنتور وبسایت نت به نت تمامی این دروس را مشاهده کنند.
با گذراندن دروس پیش نیاز، ذهنیت شما برای شروع یادگیری سنتور شکل می گیرد و آماده می شوید که مراحل عملی آموزش سنتور را آغاز کنید. دوره مقدماتی آموزش سنتور نخستین مرحله است. به دو روش می توانید از دروس دوره مقدماتی استفاده کنید. 1- خرید تکی درس های دوره مقدماتی سنتور 2- خرید پکیج جامع دوره مقدماتی آموزش سنتور. خرید پکیج از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.
سبد خرید 0
تماس با ما