فروشگاه

پکیج های آموزشی

خرید دوره های آموزشی

دستگاه ماهور-گام اول دوره آموزش سه تار

  • انتشار1397/05/31
دستگاه ماهور-گام اول دوره آموزش سه تار

با درود و احترام حضور شما همراهان و مخاطبان عزيز وبسایت نت به نت. در ابتدا، به شما عزيزان تبریک عرض میکنيم که تصمیم به آموزش مجازی سه تار گرفته‌اید، هنرجویاني که تصمیم به این نوع یادگیری گرفته اند، سوال مهمی ذهن خیلی از آنها را درگیر کرده است:

آیا به روش مجازی و بدون حضور استاد میتوان سه تار را یاد گرفت؟ من با قاطعیت می‌گویم، بله. ولی به چند شرط: اول اینکه درآموزش خود تصمیم محکم و قاطع داشته باشید. دوم اینکه به خودتان تعهد بدهید و این جمله را روی یک کاغذ بنویسید که «من باید سه تار را به صورت مجازی و بدون کلاس حضوری یاد بگیرم» و در آخر اینکه حتما برای خودتان زمان مشخص کنید و برنامه ‌ریزی کنید. با خودتان بگویید ، این 29 درس آموزش سه تار را طی دو ماه به پایان می‌رسانم، و پس از آن طبق زمان دوماهه ساعت‌های خودتان را تنظیم کنید. در این روش همه چیز دست خود شماست. هر زمان و هر مکانی خواستید، دیدن ویديوهای آموزش سه تار را شروع کنید. پیشنهاد من به شما این است که آهسته اما پیوسته تمرین کنید. اکثر کسانی که با آموزش‌های مجازی موفق به یادگیری موسیقی شده‌اند، برای خودشان هدف داشته‌اند.

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

آنچه قبل از تهیه پکیج آموزش سه تار باید بدانید

پیش از آنکه وارد درس‌های اصلی شوید، درس‌هایی به صورت پیش نیاز برای شما قرار داده شده که مواردی چون: آشنایی با ساختمان سه تار، آشنایی با دایره نتها، شناخت کشش نت‌ها، روش مضراب زدن و غیره... را شامل می‌شود. ما ویديوهای این دروس پیش نیاز را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده‌ایم که میتوانید با مراجعه به قسمت دروس پیش نیاز آموزش سه تار، این درس‌ها را مشاهده کنید و از آنها بهره ببريد. بعد از دیدن درس‌های پیش نیاز، درس‌های اصلی دستگاه ماهور، که شامل 29 درس می‌باشد را در این بسته یاد خواهید گرفت. درس‌های کتاب به صورت پیوسته و زنجیروار می‌باشد که حتما باید از درس اول شروع کنید و مرحله به مرحله آموزش سه تار را پیش ببرید. درادامه نظر یکی از هنرجویان کلاس آنلاین استاد علی اقبال، به نام شمیم را میبینید. شمیم مدتی حضوری پیش استادش سه تار کار میکرد، اما به دلیل قبولی در دانشگاه و رفتن به شهری دیگر، نتوانسته کلاس حضوري را ادامه دهد. از آنجا که واقعا مشتاق به ادامه راه بوده است، آموزش‌ها را از طریق کانال آموزش سه تار علي اقبال دنبال میکند. بعد از آن پکیج آموزشی سه تار بخش ماهور را تهیه و در خوابگاه دانشگاه، درس‌ها را تمرین می‌کرد. وقتی درس‌ها را مینواخت و برای استاد اقبال میفرستاد نواختن آن برایمان باور نکردنی بود. این اتفاق براي آقاي اقبال خیلی خوشحال کننده بود که ثمره آموزش‌هایشان را مي‌ديدند. به نظر استاد علي اقبال، برای پیشرفت در نوازندگی سه تار فقط و فقط یه مقدار همت نیاز دارید.

 
 
 

 

معرفی پکیج آموزشی سه تار-دستگاه ماهور

مجموعه‌ای که برای شما خوبان تدارک دیده‌ایم  شامل 29 درس از بخش ماهور جلد اول کتاب دستور سه تار اثر استاد جلال ذوالفنون می‌باشد و محتویات این بسته به شرح زیر می باشد:

درس مقدمه - روش برنامه ریزی جهت تمرین 

درس 1 – صفحه 19 کتاب « تمرین انگشت گذاری روی سیم اول »

درس 2–  صفحه 20 کتاب «  تمرین انگشت گذاری روی سیم دوم »

درس 3 – صفحه 21 کتاب « تمرین انگشت گذاری روی سیم های سوم و چهارم »

درس 4 – صفحه 22 کتاب « تمرین نتهای سیاه و سفید »

درس 5 – صفحه 23 کتاب « تمرین روی سیم دوم »

درس 6 – صفحه 24 کتاب « تمرین روی سیم های بم »

درس 7 - صفحه 24 کتاب  « تمرین روی سیم اول »

درس 8 - صفحه 25 کتاب « پوزیسیون می »

درس 9 - صفحه 26 کتاب « تمرین نتهای چنگ »

درس 10 – صفحه 27 کتاب « تمرین نت های سیاه و چنگ »

درس 11- صفحه 28 کتاب « پیش درآمد مرتضی نی داوود – قسمت اول »

درس 12 – صفحه 29 کتاب « آشنایی با پوزیسیون سل »

درس 13 – صفحه 30 کتاب « پیش درآمد مرتضی نی داوود – قسمت دوم »

درس 14 – صفحه 31 کتاب « تمرین نت های دولاچنگ »

درس 15 – صفحه 32 کتاب « ترکیب نت های سیاه ، چنگ ، دولاچنگ »

درس 16 - صفحه 35 کتاب  « پیش درآمد مرتضی نی داوود – قسمت سوم »

درس 17 - صفحه 36 کتاب « درآمد »

درس 18 - صفحه 37 کتاب « کرشمه »

درس 19 - صفحه 38 کتاب « خسروانی »

درس 20 - صفحه 39 کتاب « چهارپاره »

درس 21 - صفحه 40 کتاب « مرغ سحر- قسمت اول »

درس 22 - صفحه 44 کتاب « دلکش »

درس 23 - صفحه 45 کتاب « پیش درآمد مرتضی نی داوود – قسمت چهارم »

درس 24 - صفحه 46 کتاب « مرغ سحر- قسمت دوم »

درس 25 - صفحه 48 کتاب « گوشه عراق »

درس 26 - صفحه 49 کتاب « تمرینات چنگ »

درس 27 - صفحه 49 کتاب « پیش درآمد مرتضی نی داوود – قسمت پنجم »

درس 28 - صفحه 51 کتاب « قطعه ضربی از استاد یوسف فروتن »

درس 29 - صفحه 53 کتاب « چهار مضراب از استاد جلال ذوالفنون »

 

مشاهده سه قسمت اول دستگاه ماهور آموزش سه تار- رایگان

برای اینکه شما عزیزان با خط مشی و نوع آموزش استاد اقبال آشنا شوید، سه قسمت اول این پکیج را به صورت رایگان برای شما در این قسمت قرار می دهیم. با وجود دروس پیش نیاز و این سه قسمت رایگان، دیگر به صورت کامل روند آموزشی دستتان خواهد آمد و به امید خدا خواهید توانست یک شروع خوب را داشته باشید. 

 

درس اول- تمرین انگشت گذاری روی سیم اول

پله نخست آموزش عملی سه تار، تمرین انگشت گذاری است. انگشت گذاری صحیح باعث می شود هر کدام از پرده ها را که می گیرید، صدای نت بر آمده واضح و بدون اشکال باشد.  به این نکته دقت کنید که کوک ساز حتما «دو - سل - دو - دو» باشد. پس سیم اول سه تار شما «دو» است. در این ویدیوی آموزشی با پرده‌های «ر - می - فا» آشنا خواهید شد. این درس در پوزیسیون «ر» اجرا می‌شود. با این توضیح که خوب سیم اول ساز ما « دو» است، خوب بعد از دو چه نتی است؟! دقیقاً ... نت «ر» . پس پرده دوم شما «ر» است. همینطور پرده پنجم «می» و پرده ششم «فا». در ویدیوی زیر درس اول را مشاهده بفرمایید.

 

 

درس دوم- تمرین انگشت گذاری روی سیم دوم

در درس دوم دستگاه ماهور از کتاب آموزش سه تار اثر استاد جلال ذوالفنون، با چند پرده از سیم دوم یا همان سیم «سل» آشنا می‌شوید.توجه داشته باشید که سیم دوم سه تار، سیم «سل» است. نتِ بعد از سل، نت «لا» است. پس پرده دوم روی سیم دوم «لا»، پرده پنجم «سی» و پرده ششم «دو» نامیده می‌شود. موضوع پیچیده‌ای نیست. اگر از ترتیب نت‌ها در موسیقی اطلاع ندارید، حتماً ابتدا مقاله مربوط به دایره نت‌ها را بخوانید. نکته جدیدی که این درس دارد، آن است که در بالای نت‌ها، زیر اعداد یک «هلال معکوس» قرار دارد. این هلالِ زیر عدد یعنی آن پرده را روی سیم دوم بگیرید. به عنوان مثال در میزان دوم روی نت «لا» عدد 1 گذاشته شده و یک هلال معکوس زیر آن قرار دارد، یعنی این پرده را با انگشت اول بگیرید و همانطور بقیه نت‌ها به همین شکل خواهند بود. با مشاهده ویدیوی آموزشی زیر بسیار دقیق و ظریف همه این موارد توضیح داده می‌شود و به سادگی آنها را متوجه خواهید شد. اکنون صفحه 20 از کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون را باز کنید و فایل ویدیو را پخش کنید.

 

 

درس سوم- تمرین انگشت گذاری روس سیم سوم و چهارم (سیم بم و واخوان)

در درس‌های اول و دوم از بخش دستگاه ماهور کتاب آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون، انگشت گذاری روی سیمهای اول و دوم سه تار برای شما هنرجویان عزیز و علاقمندان به ساز سه تار، توضیح داده شد. در درس سوم ماهور، تمرین انگشت گذاری روی سیم‌های سوم و چهارم سه تار را آموزش خواهیم داد. از آنجا که کوک سیم‌های سوم و چهارم «دو» است، پرده‌های آن هم دقیقا مثل سیم اول می‌باشد. یعنی پرده دوم «ر» و پرده پنجم «می» و همینطور پرده ششم «فا» نام دارد. نکته دیگری که این درس دارد، آن است که در بالای نت‌ها یک خط هلالی روی اعداد قرار دارد. این علامت، نشان می دهد که پرده‌گیری روی سیم‌های سوم و چهارم انجام می‌شود. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله نکات کلیدی در مورد انگشت‌گذاری سه تار را برای مطالعه نمایید. اکنون صفحه 21 کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون را باز کنید و ویدیوی آموزشی زیر را به دقت مشاهده کنید.

 

 

برای اطلاع از قیمت انواع ساز سه تار و خرید سه تار اصل اینجا را کلیک کنید

 

سایر مطالب آموزشی این پکیج: 

علاووه بر آموزش عملی مضراب و انگشت گذاری در سه تار، و همچنین آشنایی با دستگاه ماهور در موسیقی سنتی، نکات تئوری زیادی را هم یاد خواهید گرفت. به عنوان مثال در درس چهارم حاوی تمرینی است که به مبحث کشش نت ها یا دیرند ورود می کنیم و تفاوت و ترکیب نت سیاه و سفید و ارزش زمانی هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم. 

مثلا هنرجو می پرسد کشش نت سیاه یا سفید چند ضرب یا ثانیه است. ببینید عزیزان کشش زمانی  نتها بر اساس ثانیه نیست، بلکه بر مبتنی بر ارزش زمانی است. به این صورت نسبت کشش نت سفید به سیاه دو برابر است. یعنی اگر نت سیاه یک ثانیه ارزش زمانی داشته باشد، برای نواختن نت سفید باید دو ثانیه ایمن کشش انجام پذیرد. به همین ترتیب نت چنگ نیز نصف نت سیاه ارزش زمانی دارد. یعنی در مدت زمان اجرای یک نت سیاه، می توان دو نت چنگ یا چهار نت دولاچنگ را نواخت. 

در درس هشتم از دستگاه ماهور کتاب آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون، با پوزیسیون «می» آشنا می‌شوید. پوزیسیون یا همان پوزیشن «position» در اصطلاح موسیقی به معنی موقعیت دست چپ نسبت به دسته ساز است. در سازهای آرشه‌ای مثل ویلون، ویولا و ... پوزیسیون‌های مختلف را با عدد نشان می‌دهند، به طور مثال: پوزیسیون اول، پوزیسیون دوم و غیره ...؛ در ساز سه‌تار، مبنای پوزیسیون را انگشت اول قرار داده‌ایم. مثلا در پوزیسیون می در سه تار، انگشت اول روی پرده می قرار می گیرد و به ترتیب انگشتان دیگر یک به یک کنار آن روی پرده های بعدی قرار می گیرند. هر ساز دارای فرت یا پرده دارای این سبک از نامگذاری پوزیسیون ها می باشد. 

با گذر از دروس تمرینی مثل آموزش تمرین روی سیم های اول، دوم، سوم و چهارم همچنین آشنایی با پرده های سه تار؛ به نغمات ردیف و گوشه های دستگاه ماهور ورود می کنیم و شما رسما حال و هوای این دستگاه را هم زمان با یادگیری سه تار خواهید شناخت و نغمه پردازی خواهید کرد.

 

صرفه اقتصادی پکیج آموزشی سه تار

بگذارید با یک مثال این موضوع را برای شما روشن تر کنيم. بعد از خواندن این مطلب تلفن خود را بردارید و با یکی از آموزشگاه‌های شهرتان تماس بگیرید و قیمت کلاس خصوصی آموزش سه تار را بپرسید. تجربه‌ای که خود هنرجویان در سراسر کشور برای ما تعریف کرده‌اند، آموزشگاه‌ها در شهرستان‌ها بابت هرجلسه کلاس سه تار حداقل 150 هزار تومان و در تهران بیش از 200 هزار تومان هزينه دریافت می‌کنند البته طبیعی است، زيرا اجاره آموزشگاه و حق مسئول آموزشگاه و حق استاد و قبض برق و قبض آب و عوارض و غیره ... باعث می‌شود تا هزينه‌ها بالا برود و در نتيجه این مبلغ را هنرجو بپردازد. اما در این پکیج آموزشی شما برای هر درس تقریبا 25 هزار تومان پرداخت می‌کنید. تقریبا 7 برابر کمتر! یعنی اگر حضوری این درس‌ها را بگذرانید تقریبا 3500000 تومان باید بپردازید اما بابت این پکیج فقط 750 هزار تومان پرداخت می‌کنید. نا گفته نماند، نحوه آموزش در این پکیج آموزشی به شکلی است که با مشاهده و دقت به ویديوهای آن دیگر نیازی به استاد نخواهید داشت. به همین دلیل این مجموعه با استقبال زیادی از هنرجویان رو به رو شده است.

 

 

توصیه به هنرجویان

دوستان عزیز قبل از خرید این مجموعه، حتما درس‌های پیش نیاز آموزش سه تار را در مشاهده کنید تا با مفاهیم کلی موسیقی و ساز سه تار آشنا شوید. استاد علي اقبال در هر ویديو سه مرتبه یک درس را برای شما توضیح می‌دهند، به طوری که تقريباً جای هیچ سوالی برایتان باقی نمانده باشد. در قسمت اول، آموزش از روی نتها توضیح داده شده، قسمت بعدی تصویر کلی استاد هنگام اجراي قطعات به صورت کادر باز خواهد بود که کمک می‌کند با استایل و نحوه مضراب و پرده‌گیری در هر درس آشنا شوید و در نهایت قسمت سوم به صورت کادر بسته، روی دست چپ استاد خواهد بود تا انگشت گذاری دقیق پرده‌ها هنگام اجرا را مشاهده کنید. شما علاقمندان عزيز می‌توانيد با مراجعه به درس اول پکیج آموزشی سه تار یک نمونه از این ویديوها را مشاهده کنید.

لطفا توجه فرمایید! هرگونه تکثیر و انتشار ویديوهای این پکیج آموزشی، از نظر انسانی و شرعی غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده پیگرد قانونی دارد .

300 دقیقه ویديوی آموزش تئوری موسیقی

 

کلام آخر

بعد از ثبت نام و پرداخت هزینه پکیج، لینک کلیه درس‌ها برای شما فعال می‌شود و قابل دانلود خواهد بود. درون هر لینک یک فایل ویديویی، یک فایل صوتی و یک عکس قرار دارد که مربوط به درس مورد نظر است. فایلها در قالب پوشه‌هاي rar می‌باشند و لازم است بعد از دانلود، آنها را اکسترکت کنید تا بتوانيد استفاده نمایید. حجم کل فایل‌ها 1 گیگا بایت است. در صورتی که از مطالب گفته شده سوالی داشتین در قسمت تماس با ما وبسایت نت به نت با ما تماس بگیرید و از مشاوره همکاران نت به نت بهره ببريد. موفق و پیروز باشید.

 

ویديوی مربوط به این بسته آموزشی را مشاهده کنید

 

 
 
 

سوالات متداول

دستگاه ماهور حال و هوای شادی دارد و با ذائقه اکثر هنرجویان سازگار است. یادگیری آن برای شروع نوازندگی ساده تر از سایر دستگاه ها است و هم اینکه آموزش ردیف نیز معمولا با دستگاه ماهور آغاز می شود. به همین خاطر معمولا اولین بخش آموزش سه تار، دستگاه ماهور می باشد.
پکیج دستگاه ماهور بر اساس اولین بخش از کتاب آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون می باشد. این پکیج شامل 29 درس در قالب ویدیوهای آموزشی است که توسط علی اقبال تدریس می گردد. آموزش و ارائه تمرینات انگشت گذاری روی سیم های مختلف، آشنایی با پوزیسیون ها، یادگیری گوشه های معروف دستگاه ماهور به همراه پیش درآمد، قطعه های ضربی و تصنیف، مفاد آموزشی این پکیج را تشکیل می دهد.

توجه !

برای دریافت کامل ویدیوهای آموزشی این پکیج ، ابتدا از طریق کادر زیر پکیج مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

دروس موجود در این پکیج آموزشی به صورت تک درس نیز در وب سایت وجود دارد که از طریق فهرست زیر قابل دسترس می باشد.

در صورت خرید این آموزش به صورت پکیج به جای خرید تک درس های آن ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (23)

معصومه دهباشي

تاریخ ارسال :1397/06/01

عالي

Abas Zolfani

تاریخ ارسال :1397/06/06

با درود.کار شما قیمت نداره استاد عزیز.

حمیدرضا پورمسیح

تاریخ ارسال :1397/06/08

من تا همین الان از فایل های آموزش سه تار شما استفاده کردم و از کانال استفاده میکردم و تمام فایل های آموزش دستگاه ماهور رو دانلود کردم منتها الان که فروشی تو سایت گذاشتید با اینکه دارم اما بر خودم واجب میدونم که بصورت پولی هم خریداری کنم چون به عنوان کسی که مدرس کامپیوتر هستم و بارها فیلم آموزشی رکورد کردم با تمام مشکلات و سختی های رکورد آشنا هستم جدایی از اون همین سایت خودش هزینه هاست و دامین و راه اندازی و پشتیبانی واقعا سی تومن هزینه خیلی خیلی ناچیز برای یه پکیج دستگاه ماهور هستش من الان این پکیج رو میگیرم و منتظرم میمونم دستگاه شور هم پکیجش آماده بشه تا تهیه کنم چون هنوز وسط های ماهور هستم و بسیار بسیار راضی هستم از کیفیت و نحوه تدریس استاد امیدوارم در این مسیر به خاطر بی لطفی ها سرد نشید و ادامه بدید کسی که باید ارزش رو نگه داره حتما نگه میداره

وبسایت نُت به نُت

ممنون از درک شما دوست عزیزم . خیلی لطف دارید

غلامحسین بزرگمهر

تاریخ ارسال :1397/06/10

ممنون استاد بزرگوار.

مجید الفت

تاریخ ارسال :1397/06/12

سلام عرض میکنم خدمت استاد محترم. من خودم قبلا برای یادگیری میرفتم کلاس سه تار اما مخارجش بیشتر از توانم بود و چندماهی کنار گذاشتم و تا با کانال شما آشنا شدم و از روی کلیپ ها پیش رفتم واقعا عالی بودن، مفید تر از کلاسی بود که برای هر جلسش 40 تومن میدادم. و الانم واقعا خوشحالم که از این تصمیمی که گرفته شده تا در ازای پول ارایه بشه چون شما هم دارین برای ساخت این کلیپ ها هزینه میکنین و وقت میذارین و هیچ کاری نباید بی اجرت باشه. همین که این فیلم های آموزشی با این کیفیت عالی رو میذارین واقعا خودش خدمت بزرگیه و امیدوارم ادامه دار بشه. و منتظر پکیج های بعدی هستیم

وبسایت نُت به نُت

چه عالی . باعث افتخاره برام . امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزونتون باشم .

مینو محمودی

تاریخ ارسال :1397/06/17

با سلام خدمت استاد ارجمند، به عنوان شخصی که سال ها دست اندر کار امر آموزش هستم، بخوبی قدر زحمات شما را میدانم و با وجود اینکه ویدیوهای بخش ماهور را از طریق کانال دانلود کرده بودم، با توجه به تصمیم درست و بجای شما اقدام به خرید بسته ماهور کردم. مبلغی که تعیین کرده اید در برابر زحمتی که میکشید بسیار ناچیز است. موفقیت شما را در تداوم این راه از خداوند دوستدار زیبایی ها خواهانم. مینو محمودی

وبسایت نُت به نُت

سلام . ممنون از شما . احساس شادمانی میکنم و قتی میبینم از آموزشهام راضی هستید . خدا را شکر

پری بالازاده

تاریخ ارسال :1397/06/23

به همه علاقمندان به سه تار پیشنهاد میکنم که حتما این پکیجو تهیه کنید. بسیار کامل و با آموزش با زبان راحت تدریس شده. با تشکر از استاد محترم اقای اقبال

مهدی محمد حسینی

تاریخ ارسال :1397/07/16

بسیار عالی

حمیدرضا خوشروزی ساروی

تاریخ ارسال :1397/09/02

با سلام خدمت استاد عزیزم جناب آقای علی اقبال. امیدوارم همیشه همینطور پر انرژی باشید و انرژی خودتون رو به ما هم تسری بدید. من در حوزه مهندس مشاور شهرسازی و معماری فعالیت می کنم و سالها سه تار داشتم از سال 85 تا الان ولی سراغش نرفتم. چون مشغله کاری اجازه نمی داد که در کلاس های آموزشگاه ها شرکت کنم. وقت خالی من در ساعات پایانی شب بود و هیچ اموزشگاهی تو این ساعات فعالیت نداشت. اما شما با آموزش های باکیفیت خودتون من رو با سازم آشتی دادید. چقدر از این بابت خوشحالم. من پکیج ماهور شما رو خریداری کردم و در حال تمرین از روی اون هستم. امیدوارم مسیر روشنی که در راستای اعتلای فرهنگی هم میهنانمون در پیش گرفتید رو با قدرت ادامه بدید.

ذبیح اله سیاهپور

تاریخ ارسال :1397/11/02

درود بر شما بزرگوار

مهدي ملكي ها

تاریخ ارسال :1397/12/03

درود بی پایان بر استاد گرانقدر استاد امکانش هست من این پکیج را بصورت سی دی و کامل از شما خریداری کنم بصورت پستی اگر امکانش هست لطفا شماره حساب بدید

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما . این پکیج به صورت دانلودی است . در آینده نزدیک قصد داریم به صورت سی دی برای علاقه مندان آماده کنیم

فاطمه دالوند

تاریخ ارسال :1398/01/07

این بسته محشره ...من کلاس نمیرم ولی خیلی سریع در زمینه سه تار پیشرفت کردم.حتی خیلی قشنگ با کمک مقالات استاد اقبال ریز زدن رو هم در عرض 3روز یادگرفتم.انشالله خدا اجرشون بده

منصور عارفی

تاریخ ارسال :1398/03/11

باسلام و ادب تقریبا از زمانی شما فعالتتون را شروع کردین من خدا خواست با شما اشنا شدم بدلیل اینکه شرایط فراگیری موسیقی را نداشتم پس از اشنایی تصمیم گرفتم یه ساز تهیه کنم و شروع کنم در ابتدا فکر می کردم حالا یه مدت فعالیت می کنن و نصفه و نیمه رها میشه ..........ولی متوجه شدم جناب اقبال خیلی با پشتکار و دلسوزانه و روی برنامه دنبال میکنن ..........این شد مصمم تر شدم خلاصه با توجه به اینکه عضو کانال بودم و ویدویوهارا دانلود میکردم 97/10/13تونستم یه ساز تهیه کنم و اموزشها را تمرین کنم ....یادمه اوایل میگفتم یعنی میشه یه روزی یه اهنگی بزنم ؟خخ خوب شکر خدا الان می تونم البته نمیگم حرفه ای ولی با توجه به مجازی بودن از خودم راضیم ولی با توجه به نظم و پشتکار اقای اقبال خودمو موظف ومقید می دونم باید خیلی بیشتر تلاش کنم .خلاصه می تونم به جرات بگم تو فضای مجازی شما تنها کسی هستید که اینگونه تدریس می کنید .سخن اخرم اینه من فی الواقع نمی تونیم به عنوان شاگرد و هنر جو ادای دین کنم ولی همیشه دعاتون می کنم و از خدا سلامتی و کامیابی و برکت براتون ارزو می کنم

رحیم باقری

تاریخ ارسال :1398/03/23

با سلام و احترام بسته های آموزشی شما آموزش سه تار را تا حد زیادی آسانتر و از نظر اقتصادی به صرفه تر برای مصرف کننده کرده است.فکر نمی کنم بتوان ساده تر از این آموزش غیر حضوری تنظیم کرد.بسیار عالی و کامل هستند.دست مریزاد.من با سن بالای ۵۰ در حال یادگیری از طریق بسته‌های آموزشی تهیه شده توسط شما هستم و پیشرفت آن برای خودم قابل قبول هست.ممنونم

سجاد مرادي

تاریخ ارسال :1399/01/16

سلام بر استاد اقبال عزيز ممنون از شما بابت ممارست هاتون جهت اشاعه هنر موسيقي خسته نباشين

زهره مبصری

تاریخ ارسال :1399/05/11

سلام بسیار ممنون از آموزش های مفید و قابل لمس و کاربردی شما مستدام باشید

وبسایت نُت به نُت

سپاس از شما؛ از اینکه آموزش ها مورد پسندتان بوده است خرسندیم.

علی رشیدی

تاریخ ارسال :1399/08/07

سلام استادوقت بخیر من این بسته روخریده بودم تاریخ انقضاش تموم شد الان شرایط زندگی من طوری نیست که بتونم بامبلغ جدید خریداری کنم

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما و سپاس از حمايتتان، شما لازم است در مهلت مشخص شده فايلها را دانلود نماييد. بهر روی می‌توانيد با تيم پشتيبانی نت به نت در تلگرام با شماره 09364051988 مکاتبه فرماييد.

عباس ملااسکندری

تاریخ ارسال :1399/08/15

جناب اقبال با سلام...من 250تومان پرداخت کردم...ولی امکان دانلود ندارم...میشه کمک کنید

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما، لطفا در تلگرام با تیم پشتيبانی نت به نت به شماره 09364051988 مکاتبه فرماييد.

حسن بقایی

تاریخ ارسال :1400/03/18

سلام ممنون به خاطر لطف خوش شما .

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما، سپاس از حضور و همراهیتان

آتنا Atena یزدانفر Yazdan Far

تاریخ ارسال :1400/07/05

باسلام و ارادت/براي ثبت نظر،لازمه ورودكنيم،اماوقتي ورودكرديم به اون قسمتي كه بوديم برنميگرده/دوم: هزينه آموزش ي آهنگ50هزارتومن،واسه خيلي ازعلاقمندا زياده،اگه امكانش هست كمتر بشه عده بيشتري ميتونن استفاده ببرن/باسپاس از توجه شما/ آتنا- يزذانفر

وبسایت نُت به نُت

درود و مهر بر شما، از توجه و نظر سرکارعالی سپاسگزای میکنيم. مشکلات قسمت کاربری در دست بررسی و بهسازی است. در مورد هزينه ها هم حتماً به اطلاع مدیران محترم رسانده میشود.

مهدی طحان نژاد

تاریخ ارسال :1400/07/23

بسیار راضی ام

وبسایت نُت به نُت

حضور و همراهیتان مایه دلگرمی است.

حامد حسن

تاریخ ارسال :1402/01/07

سلام من میخام بصورت تک درس بخرم ولی درس ها بصورت تکی کار نمیکنند که بشود خرید (لینک ندارد)

وبسایت نُت به نُت

سلام دوست عزیز. به شما پیشنهاد می کنیم پکیج رو بخرید. اینجوری مبلغی که می پردازید یک سوم خرید تکی درسها میشه. به هر حال اگه به صورت تکی خواستید، به پشتیبانی نت به نت در تلگرام پیام بدید. t.me/info_notebnote

sara am

تاریخ ارسال :1402/09/26

سلام، وقتتون بخیر از آموزش فوق العاده استاد اقبال خیلی متشکرم. فقط متاسفانه هاردی که فایلهای کلاس ذخیره شده بود رو از دست دادم، میخواستم خواهش کنم دوباره برام ارسال بشه

وبسایت نُت به نُت

سلام دوست عزیز. به پشتیبانی ما در تلگرام ب نشانی t.me/notebnote پیام بدید مشکلتون رو حل می کنن.

سبد خرید 0
تماس با ما