فروشگاه

اخبار

اخبار

خبر ؛ خبر! حالا دیگه میتونی نوازنده تار بشی

  • انتشار1402/07/26
  • بازدید
خبر ؛ خبر! حالا دیگه میتونی نوازنده تار بشی

سلام هنرجوهای عزیز. ما اومدیم با خبری تازه و خوب برای اون دسته از عزیزانی که پیگیر آموزش تار و نوازندگی با این ساز اصیل بوده اند. الان دروه های مختلف آموزش تار روی وبسایت نت به نت قرار گرفته و هنرجو می تونه از مرحله صفر، یعنی از نقطه شروع با بسته های آموزشی، یادگیری تار رو شروع کنه و به سطوح مختلف برسه. بیاید با هم ببینیم این بسته های آموزشی چی هستن و روال کار باهاشون چجوریه.

 

یادگیری تار از ابتدا با پکیج مقدماتی

خب ما فرضمون بر این بوده که هنرجو تا حالا هیچ آموزشی برای تار ندیده و قصد داره از از نقطه صفر کارش رو شروع کنه. فقط کافیه اول یه ساز تار استاندارد و خوب خرید کنه. کتاب دستور مقدماتی تار و سه تار رو هم داشته باشه و دیگه با پکیج مقدماتی آموزش تار، با خیال راحت کارش رو شروع کنه. هم کتاب هم ساز در فروشگاه نت به نت موجوده و با چند تا کلیک می تونید اونها رو تهیه کنید. در مورد خرید تار در فروشگاه هم خدمتتون عرض کنیم که اونها مناسب ترین تارها برای نوازنده هستن و همشون از زیر ذره بین خود استاد تارمون گذر کردن و با تایید کیفیتشون تو فروشگاه قرار گرفتن. این تارها در قیمت های مختلف همشون برای شروع و ادامه یادگیری تا مراحل پیشرفته مناسب و عالی اند.

دیگه بعد از اون می تونید با اتودهای این کتاب و تدریس عالی مدرس مجموعه، استاد علی اقبال، کار خودتون رو شروع کنید.

اما خبر اصلی ما یه چیز دیگه اس!

 

دوره متوسطه تار، در نت به نت منتشر شد!

یادگیری مقدماتی فقط یه بخش از آموزش تار بود. به هر حال هنرجوها با کار کردن اتودهای دوره مقدماتی، تازه یاد گرفتن چجوری دست به ساز بشن و ملودی بزنن. این فقط زیر سازی ماجرا بوده و حالا می خوایم بنای محکم نوازندگی تکنیکی با تار رو روی این شالوده بسازیم. این جاست که نوبت به دوره متوسطه و بسته آموزشی اون می رسه. این همون خبریه که براتون در نظر گرفتیم. الان دیگه هنرجوها می تونن با خیال راحت و با استفاده از پکیج دوره متوسطه آموزش تار، تبدیل به یه نوازنده خوب بشن و انواع آهنگ ها رو با تار دل انگیزشون بنوازن.

 

خرید پکیج دوره متوسطه آموزش تار

 

یادگیری تکنیک های تار نوازی در پکیج متوسطه

20 آهنگ! بله تعداد 20 آهنگ از فرم های موسیقی ایرانی در این پکیج براتون آماده شده. استاد اقبال تک تک این آهنگ ها رو به صورت کامل و به زبونی ساده به شما آموزش می ده. با این بیست قسمت، علاوه بر یادگیری 20 تا آهنگ معروف و زیبا، همه تکنیک های تار نوازی رو یاد خواهید گرفت. عملا انگشت گذاری و مضراب زدن شما جهشی تصاعدی می کنه و با پایان رسوندنش رسما یه نوازنده نیمه حرفه ای میشید که هر چیزی رو می تونه بنوازه. می تونید بداهه نوازی کنید، خودتون برید آهنگهای دیگه رو با سازتون در بیارید و خلاصه مهارتتون بعد از این پکیج، خود شما رو هم شگفت زده خواهد کرد. چند وقت دیگه هم دوره پیشرفته میره رو سایت و اونایی که دیگه واقعا میخوان تا آخرش برن، همه چیز براشون مهیا خواهد بود.

 

آموزش تار در نت به نت، بهترین مرجع یادگیری این ساز اصیل ایرانی

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما