فروشگاه

اخبار

اخبار

انتشار پکیج آموزشی آواز بیات ترک برای سه تار

  • انتشار1401/04/01
  • بازدید
انتشار پکیج آموزشی آواز بیات ترک برای سه تار

همراهان گرانقدر نت به نت، هنرجویان سخت کوش ساز سه تار؛ ما دوباره با خبری خوش به سراغ شما آمده ایم. به پاس همراهی و همدلی شما خوبان، کلیه دروس آموزشی آواز بیات ترک در جلد دوم کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون، اکنون در قالب یک پکیج واحد در آمده و پکیج آموزشی سه تار بخش آواز بیات ترک هم اکنون در وبسایت نت به نت قرار گرفته است.

هنرجویانی که یادگیری سه تار را در وبسایت نت به نت و همگام با مدرس با تجربه این ساز، علی اقبال آغاز کرده اند؛ پیش از این پکیج های آموزشی مربوط به هر بخش از کتاب را تهیه و مورد استفاده قرار داده اند.

پکیج های آموزشی سه تار ماهور، شور، ابوعطا و دشتی چهار پکیجی بوده اند که قبل از این بر روی وبسایت آموزشی فرهنگی نت به نت قرار گرفته است. اکنون با تکمیل دروس بخش آواز بیات ترک، هنرجویان می توانند تمام دروس این بخش را یکجا و به صورت کامل در قسمت پکیج های آموزشی وبسایت با قیمتی استثنایی خریداری نمایند.

بیش از 4 سال از شروع آموزش سه تار در وبسایت نت به نت می گذرد. علی اقبال هر آنچه که یک هنرجو برای نوازنده شدن احتیاج داشته را با بهترین کیفیت در اختیار آنها قرار داده است. از تمرینات رایگان کاربردی برای سه تار گرفته تا انواع ویدیوها و مقالات جانبی برای رشد هر چه بیشتر هنرجویان در سایت نت به نت قرار گرفته است. حتی یک پکیج محبوب با عنوان پکیج 60 قطعه برای سه تار در اختیار علاقه مندان قرار گرفت تا در کنار آموزش درس ها بتوانند گلچینی از بهترین ترانه ها و تصانیف ایرانی را یاد بگیرند.

 

پکیج آموزشی سه تار بخش آواز بیات ترک

 

اکنون مفتخریم که اعلام کنیم فقط در بخش سه تار، بیش از دو هزار کاربر، کار یادگیری خود را با این وبسایت و تدریس علی اقبال آغاز کرده و کماکان در حال یادگیری می باشند.

بارها گفته ایم و یک بار دیگر می گوییم که تنها سرمایه نت به نت لبخند رضایت شما هنرجویان عزیز است. ما تمام تلاش و همت خود را همواره برای ارتقای خدماتمان به کار برده و میبریم. و این امر جز به دلگرمی، تعامل، همراهی و همدلی شما خوبان هیچ گاه میسر نبوده و نخواهد بود.

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما