فروشگاه

اخبار

اخبار

پکیج جامع دوره مقدماتی تنبک در وبسایت نت به نت

  • انتشار1401/02/14
  • بازدید
پکیج جامع دوره مقدماتی تنبک در وبسایت نت به نت

 

گروه نت به نت با افتخار اعلام می دارد در راستای اهداف خود مبنی بر خدمت رسانی به مردم هنر دوست ایران زمین، باز هم حامل خبری خوب برای علاقه مندان به موسیقی است. یک بار دیگر توانستیم این وظیفه خطیر و سنگین را به انجام رسانیده و محصولی بی بدیل را به جویندگان موسیقی اصیل ایرانی پیشکش نماییم.

خبر از این قرار است: انتشار پکیج جامع دوره مقدماتی تنبک

ساز تنبک یکی از قدیمی ترین سازهای ایرانی است. فراگیری آن، مخصوصا در دهه های گذشته با رشدی تصاعدی همراه بوده و هست. این ساز کوبه ای تقریبا برای همه نوازندگان حرفه ای آشناست. چرا که شناخت ریتم، از ارکان اصلی موسیقی؛ توسط این ساز بی نقص و کامل به بهترین شکل صورت می پذیرد. 

هر نوازنده ای که قبل از شروع با ساز مورد علاقه خود، یک دوره مقدماتی تنبک را با ساز تنبک گذرانیده باشد، درک او از ماهیت ریتم بسیار عمیق تر از هم پاهای خود که کار خود را با ملودی و آکورد شروع کرده‌اند، خواهد بود.

حتی برای آموزش کودکان بعد از دوره ارف، تنبک نخستین سازی خواهد بود که کودک با آن کار خواهد کرد. 

همچنین روز به روز به تعداد هنرجویان تنبک افزوده می شود. این ساز کهن پایه و زیربنای اصلی هر اجرای موسیقی سنتی است. تمام گروه موسیقی طبق سر ضرب های این ساز با یکدیگر هماهنگ می گردند. یک گروه موسیقی سنتی اگر پنجاه نوازنده در سازهای مختلف هم داشته باشد، حضور یک نوازنده تنبک گروه را تکمیل میکند و رسما بدون تنبک خبری از هارمونی بی نقص سازها نخواهد بود. 

وبسایت آموزش مجازی موسیقی نت به نت به عنوان متولی آموزش موسیقی اصیل ایرانی، با درک این شرایط، وظیفه خود دانست که یک کانال مطمئن برای کسانی که می خواهند بدون دغدغه و با اطمینان کامل نوازندگی ساز تنبک را بیاموزند، ایجاد کند.

دو سال طول کشید تا یک تیم کامل، با نهایت تلاش محصولی را آماده کنند که مشابه آن هیچ کجا وجود نداشته باشد. پکیج جامع دوره مقدماتی تنبک، با بهره گیری از دانش و تجربه بالای استاد صادق پور و تلاش یک تیم متعهد برای خلق بهترین کیفیت از لحاظ صدا تصویر؛ هم اکنون در وبسایت نت به نت انتشار یافته و با افتخار این خبر را به شما هنرجویان عزیز اعلام می کنیم. 

در این پکیج، آموزش تنبک از مرحله صفر در دستور کار قرار گرفته و هنرجویان قدم به قدم نوازندگی این ساز ریشه دار را می آموزند. 

با گذراندن این دوره آموزشی، هنرجو تمام موارد ممکن در مبحث مقدماتی را یاد خواهد گرفت و با دست پر، آماده دوره متوسطه آموزش تنبک خواهد شد. 

این پکیج بر اساس کتاب روش نوین تنبک مرتضی قاسمی است. استاد صادق پور تمام اتودها و موارد پیش نیاز را با بیانی کاملا ساده اما علمی به هنرجو آموزش می دهد.

بر روی لینک باکس زیر، کلیک کنید تا به صورت مفصل با این پکیج فاخر و ارزشمند آشنا شوید.

 

پکیج جامع آموزش دوره مقدماتی تنبک

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما