فروشگاه

اخبار

اخبار

آموزش خصوصی سنتور با تدریس استاد مصطفی رسولیان

  • انتشار1400/04/30
  • بازدید
آموزش خصوصی سنتور با تدریس استاد مصطفی رسولیان

با فراگیری کلاس های مختلف آموزشی در فضای مجازی، بستر مناسبی در دنیای اینترنت ایجاد شد تا هنرجویان بتوانند با هزینه ای کمتر به یادگیری علایق خود بپردازند. در همین راستا، وبسایت آموزش مجازی موسیقی نت به نت چند سالی‌ست است که با آموزش غیر حضوری سازهای مختلف، توانسته توجه خیل عظیمی از هنرجویان موسیقی را به خود جلب نماید. یکی از سازهایی که در این سایت آموزش داده میشود، ساز دلنشین و اصیل سنتور است  که توسط استاد با تجربه و کار بلد این ساز، مصطفی رسولیان تدریس می شود.

 

نحوه آموزش سنتور در وبسایت نت به نت به دو روش انجام می گیرد:

1- آموزش عمومی سنتور مبتنی بر پکیج های آموزشی

2- دوره خصوصی آموزش سنتور زیر نظر مستقیم استاد

 

کلاس خصوصی سنتور با تدریس استاد مصطفی رسولیان

 

1- آموزش عمومی سنتور بر اساس پکیج های آموزشی

آموزش سنتور به روش عمومی بر اساس کتاب دستور سنتور استاد زنده یاد فرامرز پایور است. دوره ها و ویدیوهای آموزشی بسیار با کیفیت هستند و هنرجو می تواند از سطح صفر (یعنی سطحی که هنوز دست به سنتور نزده باشد) کار را آغاز کرده و با متد استاد رسولیان پا به عرصه یادگیری این ساز کامل ایرانی بگذارد.

در این راستا، یک بسته آموزشی ارزشمند و کم نظیر برای هنرجویان سنتور تولید و عرضه شد.  پکیج آموزش سنتور-دوره مقدماتی، برگ زرینی از افتخارات نت به نت به شمار می آید که استقبال فراوانی را از طرف اهالی موسیقی و هنرجویان سنتور به همراه داشت.

هنرجویان می توانند بعد از گذراندن دروس پیش نیاز آموزش سنتور، سراغ تهیه دروس دوره مقدماتی آموزش سنتور بروند و هر درس را به صورت جداگانه تهیه و دانلود نمایند.

اما راه مناسب تر تهیه یکجای همه دروس در قالب پکیج مقدماتی آموزش سنتور است که شامل کلیه دروس پیش نیاز و دوره مقدماتی می باشد. خرید پکیج هم از نظر اقتصادی و هم از لحاظ صرفه جویی در وقت، بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تکی دروس است.

 

کلاس خصوصی سنتور با تدریس استاد مصطفی رسولیان

 

2- دوره خصوصی آموزش سنتور زیر نظر مستقیم استاد

و اما شاید برخی از هنرجویان تمایل داشته باشند که سنتور را به صورت خصوصی یاد بگیرند. برای این منظور تمهیدات لازم اندیشیده شده که در زیر مراحل ثبت نام و نحوه برگزاری آن را برای شما شرح می دهیم.

 

مراحل آموزش سنتور در دوره خصوصی استاد رسولیان

در دوره خصوصی آموزش سنتور، هنرجو به صورت مستقیم کار یادگیری خود را زیر نظر مستقیم استاد آغاز می کند. در کلاس های خصوصی همه چیز از ابتدا و با اصول با شما کار می شود و همچون کلاس های حضوری، استاد هر جلسه تکلیفی به شما می دهد تا آن را آماده اجرا کنید. در این دوره هر آنچه برای نوازنده شدن شما لازم باشد، توسط استاد به شما آموزش داده می شود. مهارت ها و تکنیک های سنتور نوازی، توانایی نت خوانی، یادگیری آهنگ های مختلف، توانایی اجرای انواع زینت، تکیه و دراب و ... را یاد خواهید گرفت. شما در این کلاس ها می توانید یک نوازنده حرفه ای شوید.

روند کلاس های خصوصی از سه مرحله تشکیل می گردد.

 

مرحله اول: ارسال ویدیوی آموزش سنتور توسط استاد برای شما

در این مرحله، ابتدا شما تعیین سطح می شوید. بعد از مشخص شدن سطح، استاد یک ویدیوی آموزشی برای شما ارسال می کند. یک هفته وقت خواهید داشت تا موارد خواسته شده داخل ویدیو را تمرین کنید و پس از یادگیری، برای استاد ارسال کنید.

به طور خلاصه استاد در این مرحله به شما تکلیفی می دهد و شما بایستی آن تکلیف را سر موعد تحویل استاد دهید. این فاصله یک هفته ای برای آن است که بتوانید به صورت روزانه و مرتب به تمرین بپردازید.

 

مرحله دوم: ارسال ویدیو توسط هنرجو برای استاد

در این مرحله، تمرین و تکلیفی که استاد هفته گذشته به شما داده بود و یک هفته آن را تمرین کردید، در مقابل دوربین اجرا می کنید و برای استاد ارسال می نمایید.

 

مرحله سوم: رفع اشکال توسط استاد و ارسال ویدیوی بعدی برای شما

ویدیوی ارسالی شما در مرحله دوم، توسط استاد بازبینی می شود. ایرادها و اشکالات احتمالی را به شما می گوید و از شما می خواهد که آنها را رفع نمایید. پس از رفع اشکال، ویدیوی بعدی برایتان فرستاده می شود و به همین منوال تا پایان دوره، این چرخه ادامه می یابد.

 

کلاس خصوصی سنتور با تدریس استاد مصطفی رسولیان

 

 چند نکته در مورد کلاسهای خصوصی سنتور به صورت مجازی

- عزیزان باید توجه داشته باشید تشخیص اینکه در چه سطحی از نوازندگی سنتور قرار دارید، با استاد رسولیان می باشد. لذا در آزمون تعیین سطح به هیچ وجه سعی نکنید بدون ایراد بنوازید. در حقیقت باید خود واقعیتان را به استاد معرفی کنید. با توجه به سطح نوازندگی شماست که استاد تصمیم می گیرد از چه مرحله ای کار با شما را آغاز کند.

- منضبط و وقت شناس باشید. استاد زمانبندی خود را به گونه ای برنامه ریزی می کند که کلاس ها راس موعد و قرار قبلی برگزار شود.

- به انجام تمرینات و تکالیفی که استاد برای شما قید می کند، کاملا می بایست پایبند باشید و اگر یک هفته نتوانستید به هر علتی به تمرین درس مربوطه بپردازید، حتما از قبل با استاد هماهنگ کنید تا هزینه آن جلسه سوخت نگردد.

- قبل از شروع کلاسها حتما می بایست کتاب دستور سنتور استاد فرامرز پایور را تهیه کنید. آموزش ها بر مبنای همین کتاب خواهد بود و بدون آن عملا شروع کلاسها امکان پذیر نخواهد بود. این کتاب در همه کتاب فروشی های معتبر موجود است. در فروشگاه آنلاین نت به نت هم می توانید اقدام به خرید آن نمایید. لینک خرید این کتاب در زیر درج شده که با کلیک بر روی آن مستقیما به صفحه خرید کتاب هدایت می شوید.

 

خرید کتاب دستور سنتور (فرامرز پایور)

 

مدت زمان دوره آموزش سنتور، شهریه و نحوه ثبت نام

- هر ترم آموزش خصوصی سنتور 12 جلسه است. هر هفته یک جلسه برگزار می شود. پس طول دوره آموزشی سه ماه خواهد بود.

- هزینه هر ترم آموزش خصوصی سنتور 1,800,000 تومان است.

- جهت رفاه حال هنرجویان و سهولت در پرداخت، این امکان وجود دارد تا شهریه هر ترم آموزش سنتور را به صورت اقساطی و در سه قسط 600,000 تومانی پرداخت کنند.

- با پرداخت قسط اول، ثبت نام شما انجام شده و پس از تعیین سطح؛ کار خود را آغاز خواهید کرد.

- جهت ثبت نام فقط از طریق آیدی تلگرام درج شده در زیر، اقدام نمایید.

 

تلگرام نت به نت

 

کلاس خصوصی سنتور با تدریس استاد مصطفی رسولیان

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما