فروشگاه

اخبار

اخبار

شروع دوره جدید آموزش سه تار

  • انتشار1400/03/23
  • بازدید
شروع دوره جدید آموزش سه تار

 

نزدیک به چهار سال از آغاز دوره آموزش مجازی سه تار در وبسایت نت به نت می گذرد. در این چهار سال طیف عظیمی از علاقه مندان به یادگیری سه تار، کار خود را با آموزشهای ما شروع کرده و هر کدام به نسبت مدت زمانی که با ما آشنا شده اند، به یک مرحله ای از نوازندگی ساز سه تار رسیده اند. بازخوردهای مثبتی که از هنرجویان به ما رسید، نشان از این داشت که رضایت عمومی از روش ها و متدهای آموزشی ما در سطح بسیار بالایی قرار دارد. آموزش مجازی سه تار در وبسایت نت به نت به این گونه بود که با استفاده از جلد اول کتاب مرجع و بسیار کاربردی و خوب آموزش سه تار استاد ذوالفنون و روش خاص استاد علی اقبال، هنرجویان توانستند به دو دستگاه موسیقی اصیل ایرانی و همچنین دو آواز از متعلقات آن تسلط یافته و به موازات آنها؛ با تمرینات کاربردی بیشمار و کاملا رایگان، پنجه های هنرمند خود را تقویت نمایند. همچنین به صورت مرتب تعداد زیادی از آهنگ های اصیل ایرانی، ترانه های ماندگار، قطعاتی از موسیقی فولکلور و محلی را در اختیار هنرجویان عزیز قرار دادیم تا در کنار آموزش نوازندگی سه تار و تمرین های گاها سخت و خشک، بتوانند لذت نواختن یک آهنگ معروف را تجربه نمایند. در این ارتباط زحمات زیادی کشیده شد، اما ارزشش را داشت. حسن اعتماد و لبخند رضایت شما از عملکرد مجموعه نت به نت، تمام چیزی است که در این چهار سال به دنبالش بوده ایم و به یاری خداوند خواهیم بود.

و اما در این مقاله خبری، قرار است از یک خبر داغ و دست اول برای شما خوبان رونمایی کنیم. خبری که هزاران نفر چند ماهی است منتظر آن هستند.

 

شروع آموزش جلد دوم کتاب سه تار استاد ذوالفنون

در طول چند ماه گذشته پیامهای زیادی را دریافت کردیم با این مضمون: "چه زمانی آموزش جلد دوم کتاب استاد ذوالفنون شروع میشود؟" و ما در پاسخ می گفتیم که از تابستان ۱۴۰۰. پای وعده ای که دادیم ایستادیم و اکنون با افتخار اعلام میداریم به زودی و کمتر دو هفته دیگر، دوره مجازی جلد دوم کتاب مرجع و بسیار کاربردی آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون آغاز می گردد و این کتاب دقیقا مثل جلد یک به صورت ویدیوهای آموزشی با کیفیت و به تدریس استاد علی اقبال به صورت هفتگی از طریق وبسایت آموزش مجازی موسیقی نت به نت منتشر می گردد.

 

 

محتوای آموزشی جلد دوم کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون برای آموزش ساز سه تار در وبسایت آموزش مجازی موسیقی نت به نت

 

 

در جلد یک کتاب آموزش سه تار چه گذشت؟

هنر جویان ساز سه تار که کار خود را با نت به نت آغاز کردند، توانستند به دو دستگاه و دو آواز ایرانی مسلط شوند. دستگاه های ماهور و شور و آوازهای ابوعطا و دشتی. این دروس در قالب بسته های آموزشی و یا به صورت تکی در همین وبسایت ارائه گردید و جزء به جزء، خط به خط، میزان به میزان و نت به نت آن توسط علی اقبال و با سطح کیفی عالی به هنرجویان گرامی تدریس شد. همچنین در کنار آموزشهای کتاب، تعداد زیادی از تمرینات کاربردی کاملا رایگان برای تار و سه تار در این وبسایت ارائه گشت که هر کدام موجبات تقویت هنر نوازندگی هنرجویان عزیز ساز دل انگیز سه تار را فراهم آورد. این تمرینات مجموعه ای از تکنیک ها، قواعد، فرمولهای انگشت گذاری و مضراب، وارم آپ های گوناگون و...بودند. هنوز هم تمرینات کاربردی در جریان است و تیم نت به نت از هیچ کوششی برای ارائه بهترین ها، دریغ نمی کند.

 

 

آموزش دروس جدید جلد دوم کتاب آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون توسط استاد علی اقبال در وبسایت نت به نت

 

 

در جلد دوم کتاب آموزش سه تار چه خواهد گذشت؟

یک دستگاه اصلی و سه آواز محبوب، محتوای آموزشی جلد دوم کتاب آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون می باشد. دستگاه همایون و آوازهای بیات ترک، افشاری و بیات اصفهان. اولین مورد آموزشی، آواز بسیار دل  نشین بیات ترک از ملحقات اصلی دستگاه شور خواهد بود. همانطور که گفتیم ویدیوهای آموزشی به صورت هفتگی در سایت قرار گرفته و هنرجویان عزیز می توانند به راحتی از آنها استفاده نمایند.

 

خرید جلد دوم کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون

مجموعه کتابهای آموزش سه تار ذوالفنون در چهار جلد و در همه کتابفروشی های فیزیکی و دیجیتال موجود است. برای خرید جلد دوم می توانید به فروشگاه آنلاین نت به نت مراجعه کرده و در قسمت کتابهای تار و سه تار اقدام به خرید آن نمایید تا در اسرع وقت به دست شما خوبان برسد.

 

خرید جلد دوم کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون

 

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما