آخرین تخفیف بزرگ نت به نت فرصت را از دست ندهید
جستجو
آموزش نحوه انگشت گذاری صحیح برای تار

آموزش نحوه انگشت گذاری صحیح برای تار

از متداول ترین مشکلات هنرجویان ساز تار، نحوه انگشت گذاری است. وقتی به سیم تار در حالت آزاد مضراب می زنیم، صدای صاف و بی نقصی تولید می شود. دلیل این امر، اتصال محکم و ثابت دو سر سیم به سیم گیر و گوشی های تار است.

1402/04/22
نحوه اجرای صحیح مضراب تار

نحوه اجرای صحیح مضراب تار

مهمترین قسمت برای شروع آموزش تار، یادگیری شیوه صحیح مضراب زدن می باشد.اگر هنوز آموزش تار را شروع نکرده اید، دوره مقدماتی آموزش مجازی تار وبسایت نت به نت به صورت کاملا رایگان در اختیار شماست، آن را از دست ندهید.

1401/04/20
یادگیری تار را ازکجا شروع کنم؟

یادگیری تار را ازکجا شروع کنم؟

در این مقاله قصد داریم هنرجویانی که می خواهند به صورت مجازی یادگیری این ساز از مرحله صفر شروع کنند را راهنمایی کنیم. شما را با مراحل آموزش مجازی تار در وبسایت نت به نت آشنا کنیم و شاخه های مختلف آموزش این ساز در وبسایت را معرفی نماییم. مقاله پیش رو مخصوص کسانیست که از مرحله صفر قصد یادگیری ساز تار را دارند.

1400/12/15
نکات آموزشی پیرامون مضراب ریز برای تار

نکات آموزشی پیرامون مضراب ریز برای تار

در این ویدیوی آموزشی، علی اقبال، مدرس سازهای تار و سه تار وبسایت نت به نت، به شما می آموزد که چگونه به تکنیک مضراب ریز برای تار مسلط شوید. مراحل یادگیری آن را برای شما شرح داده و نکات مربوطه را به صورت کامل توضیح میدهد. به زخمه های چپ و راست پیوسته و ممتد بر سیم های ساز که با سرعتی زیاد انجام شود مضراب ریز می گویند.

1400/09/20
نکات مهمی که پیش از خرید ساز تار باید بدانیم

نکات مهمی که پیش از خرید ساز تار باید بدانیم

خرید یک ساز خوب و مطمئن، مخصوصا سازی همچون تار که شناخت کیفیت نوع خوب آن به سالها تجربه نیاز دارد، همیشه یکی از دغدغه های هنرجویان بوده است. خرید تار باید کاملا آگاهانه باشد، آگاهی از جزء به جزء اجزای تشکیل دهنده، نوع صدا و هارمونی اجزا. خرید یک تار خوب با بخت و اقبال سنخیتی ندارد!

1400/06/12
یادگیری ساز تار را از کجا شروع کنم؟

یادگیری ساز تار را از کجا شروع کنم؟

این یک مقاله کاربردی است برای هنرجویانی که قصد دارند یادگیری ساز اصیل و دلنواز تار را با مجموعه نت به نت و استاد اقبال استارت بزنند. در این مقاله به طور کامل مراحل لازم برای کسب آمادگی یادگیری این ساز از طریق وبسایت نت به نت، به صورت قدم به قدم شرح داده می شود تا کاملا بر روند آموزش مجازی ساز تار آگاهی یابید .

1400/03/06
نماد نت به نت

مقالات آموزش تار

این بخش از آموزش تار شامل مقالات نوشتاری و محتوای ویدیویی است که اطلاعات عمومی هنرجو را در مورد ساز تار، نحوه آموزش، بایدها و نبایدها ارتقا می دهد. این بخش به هنرجو کمک می کند تا با اشکالات متداول و نقاط ضعف و قوت خود بیش از پیش آشنا شده و در صدد رفع و یا تقویت آنها بر آید و با گشت و گذار در این مقالات پاسخ بسیاری از سوالات خود را به دست آورد.

آدرس اینستاگرام آدرس تلگرام آدرس لینکد این