فروشگاه

پکیج های آموزشی

خرید دوره های آموزشی

پکیج آموزش تنبک-دوره متوسطه

  • انتشار1401/05/23
پکیج آموزش تنبک-دوره متوسطه

درودی دوباره بر هنر آموزان و جویندگان هنر در سرزمین سر چشمه هنر، ایران. سلامی هم بر ایرانیان مقیم خارج از کشور که دورادور اصالت هنر سرزمین مادری را پیگیری می کنند. و سلامی ویژه داریم به هنرجویان ساز تنبک، این ساز ریشه دار و اصیل. ما دوباره آمده ایم تا خبر تحقق به یکی دیگر از وعده های خود را اعلام کنیم. خبری که هنرجویان زیادی منتظر شنیدن آن بودند و اکنون وقت رونمایی از آن رسیده است: "پکیج جامع دوره متوسطه آموزش تنبک در وبسایت نت به نت قرار گرفت".

آری، تنها دو ماه پس از آماده شدن پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک، حال دروس دوره متوسطه نیز در قالب پکیجی جامع و کامل در بخش بسته های آموزشی نت به نت قرار گرفته است و هنرجویان ساز تنبک اکنون می توانند با خیالی آسوده این محصول ناب و ارزشمند را تهیه کرده و به یادگیری آن بپردازند.

 

پکیج جامع آموزش تنبک دوره متوسطه

 

پیوستگی و تداوم، شرط اصلی آموزش موسیقی

نیروی محرکه تمام هنرجویان برای یادگیری هر نوع ساز به سه دلیل عمده تقسیم بندی می شود.

 1. علاقه 2. ارائه هنر 3. کسب در آمد

در هر سه مورد اشاره شده، بایستی هنرجو مقدمات و اصول اولیه آموزشی را پشت سر بگذارد و پس از آن با تداوم بخشیدن به پشتکار خویش، هر روز به مهارت بالاتری نسبت به دیروز دست یابد. هر جای این پروسه، اگر توقف و انصرافی صورت گیرد، تمام زحمات کشیده شده تا آن زمان بر باد رفته و همه هزینه ها و انرژی خرج شده از بین می رود. چرا که یادگیری نوازندگی با یک اصل مهم، یعنی پیوستگی عجین است.

هنرجویانی که سطح مقدماتی آموزش تنبک را طی کرده باشند، به مهارت های اولیه ای در شناخت نت ها، اجرای حرکات اصلی و اولیه تنبک و توانایی نواختن اتودها و تمرین های مقدماتی را به دست می آورند.

تجربه همواره ثابت کرده نیمی از نوازندگان هر ساز، پس از طی دوره مقدماتی به خیال آنکه همیشه وقت هست، به صورت موقت امر یادگیری را متوقف می کنند. اما باید بدانید ادامه مسیر پس از یک توقف موقت بسیار سخت خواهد بود و نیازمند انرژی مضاعف برای استارت دوباره خواهد داشت.

در کوهنوردی های تیمی که با هدف فتح قلل مرتفع انجام می گیرد، در طول مسیر چند نقطه را به عنوان محلی برای استراحت انتخاب می کنند. اما لیدر گروه خوب می داند که مدت زمان کمپ زدن و استراحت باید به اندازه لازم باشد و اگر بیشتر شود، سردی و کرختی جای انگیزه را در بین افراد گروه خواهد گرفت و چه بسا تعداد زیادی از افراد تیم، از ادامه صعود منصرف شوند.

آری، قله نوازندگی، رسیدن به سطح حرفه ای در نواختن است. در طول این مسیر دراز بایستی گاه کمپ زد، و به استراحت پرداخت. اما استراحت می تواند گول زننده باشد و چون لیدری بالای سر نوازنده نیست، خود به خود این استراحت را در چند مرحله تمدید می کند و اینگونه به خودش می آید و می بیند ای دل غافل! مدتهاست که از نوازندگی دور شدم و تمام حس و علاقه ام را به این کار از دست داده ام.

یک هنرجوی واقعی از ابتدای مسیر به قله نوازندگی چشم دوخته و اجازه نمی دهد شرایط گوناگون جلوی عزم او را بگیرد.

 

چرا پکیج دوره متوسطه آموزش تنبک مهم است؟

آموزش تنبک در وبسایت نت به نت با دوره مقدماتی آغاز شد. استاد امین صادق پور مدرس تنبک تمام دروس این دوره را که شامل 28 درس جلد اول کتاب روش نوین آموزش تنبک مرتضی قاسمی بود، با جدیدترین متد آموزشی و ساده ترین بیان در انتقال مفاهیم برای هنرجویان این ساز کوبه ای تدریس نمودند. کیفیت سمعی و بصری ویدیوها در سطح بسیار بالایی قرار داشت. به همین خاطر هنرجویان زیادی از این دوره استقبال کردند و آموزش تنبک را با مجموعه نت به نت آغاز کردند. تمام درس های دوره مقدماتی آموزش تنبک طی یک پکیج کامل و با قیمتی استثنایی در قسمت پکیج های آموزشی وبسایت نت به نت ارائه گردید. در دوره مقدماتی، هنرجویان توانستند نت خوانی را یاد بگیرند، ریتم های دو چهارم و شش هشتم را بنوازند و تمام اکول و استاندارهای نوازندگی تنبک را بیاموزند. این اکول شامل فرم صحیح دستها و حرکات اصلی تنبک نوازی و... می باشد. با پایان دوره مقدماتی هنر جویان ریتم را شناختند و توانستند در سطح مقدماتی با نوازندگان سازهای ملودیک همنوازی کنند.

 

پکیج جامع آموزش تنبک دوره متوسطه

 

اما این پایان ماجرا نیست. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، هدف هنرجویان رسیدن به قله های نوازندگی است. دوره مقدماتی پله اول یادگیری ساز تنبک بود. پس برای رسیدن به این هدف والا ، میبایست بدون تعلل به سراغ دوره بعدی بروید. ما نیز در این زمینه احساس مسئولیت کردیم و بلافاصله پس از اتمام دوره مقدماتی، جلسات آموزشی دوره متوسطه آموزش تنبک را نیز به صورت هفتگی بر روی وبسایت قرار دادیم. اکنون با پایان یافتن این دروس، پکیج جامع دوره متوسطه آموزش تنبک تکمیل شده و هنرجویان می توانند کلیه دروس این دوره را یکجا تهیه نمایند.

 

قیمت استنثایی پکیج جامع دوره متوسطه آموزش تنبک

به جرات می توان گفت این پکیج در زمینه آموزش تنبک، نمونه و بی همتاست. سطح کیفی آموزش ها بسیار بالاست و مدرس متبحر و با سواد این ساز، استاد امین صادق پور با جدید ترین شیوه های آموزشی به انتقال مفاهیم دروس و تجربیات خود می پردازد.

اما نکته حائز اهمیت، قیمت باور نکردی این پکیج است. دوره متوسطه شامل 38 درس جداگانه است. مبلغ هر درس 100 هزار تومان می باشد. خرید تکی هر درس در مجموع مبلغ 3,800,000 تومان هزینه در پی خواهد داشت (هر درس 100 تومان). در حالی که تمامی این دروس داخل این پکیج فقط به مبلغ 1,500,000 تومان می باشد (هر درس حدود 40 تومان).

یعنی با خرید پکیج مبلغ 2,300,000  تومان در هزینه های خود صرفه جویی خواهید داشت. به عبارتی خرید پکیج بیش از 60 درصد نسبت به خرید تکی دروس ارزان تر خواهد بود. پس اگر به دنبال خرید آموزش تنبک با قیمت مناسب هستید، این فرصت را از دست ندهید.

 

 

محتوای پکیج آموزش مجازی تنبک در دوره متوسطه

پکیج آموزش تنبک متوسطه شامل تمامی دروس جلد دوم کتاب روش نوین آموزش تنبک به تالیف مرتضی قاسمی می باشد. این دروس در 38 قسمت جداگانه از ابتدا تا انتهای کتاب توسط استاد امین صادق پور تدریس شده است. این 38 قسمت شامل 630 دقیقه، بیش از ده ساعت ویدیوی آموزشی است.

نکته قابل ذکر این است که هنرجویان برای شروع کار و یادگیری دوره متوسطه، حتما بایستی مرحله دوره مقدماتی آموزش تنبک را پشت سر گذاشته باشند. اگر هنرجویی مبتدی هستید و می خواهید به یادگیری ساز تنبک بپردازید، ابتدا پکیج جامع دوره مقدماتی آموزش تنبک را از قسمت بسته های آموزشی وبسایت نت به نت تهیه کنید. در واقع دوره مقدماتی پیش نیازی واجب و الزامی برای شروع دوره متوسطه است.

 

در پایان این آموزش به چه سطحی از نوازنده تنبک حرفه ای میرسیم؟

هنرجویان در طول دوره متوسطه آموزش تنبک تقریبا با تمامی ریتم های پرکاربرد و اساسی آشنا خواهند شد. میزان های دو چهارم و شش هشتم را به صورت اصولی و کامل یاد خواهد گرفت. همچنین سایر میزان نماها را نیز به صورت اجمالی فرا خواهد گرفت. با پایان دوره می توان لقب نوازنده را بر روی هنرجو گذاشت. چرا که او خواهد توانست به خوبی در محافل و مجالس نوازندگی کند و یا به هم نوازی بپرازد. البته نوازندگی تنبک سطوح مختلفی دارد و هنرجو باید بداند تا رسیدن به سطح حرفه ای در آموزش تنبک راه درازی مانده است. اما در این راه وبسایت نت به نت همراه شما خواهد بود و تا مقصد نهایی از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد نمود. به هر حال هر چه قدر هم که استاد و مدرس توانمند باشد، رسیدن به سطوح حرفه ای مستقیما به اشتیاق و اراده هنرجو مرتبط است. پس هیچ وقت از تلاش و تمرین های پیوسته دست نکشید تا روزی نه چندار دور، خود را بر بلندای موسیقی ایران ببینید.

 

در ویدئوی زیر که استاد صادقپور به شرح روند آموزشی پکیج دوره متوسطه می پردازد را مشاهده بفرمائید.

 

سوالات متداول

با یادگیری پکیج دوره متوسطه آموزش تنبک تقریبا با تمامی ریتم های پرکاربرد و اساسی آشنا خواهید شد. میزان های دو چهارم و شش هشتم را به صورت اصولی و کامل یاد خواهید گرفت. همچنین سایر میزان نماها را نیز به صورت اجمالی فرا خواهید گرفت. با پایان دوره می توانید لقب نوازنده را بر روی خود بگذارید؛ چرا که خواهید توانست به خوبی در محافل و مجالس نوازندگی کنید و یا به همنوازی بپردازید. البته نوازندگی تنبک سطوح مختلفی دارد و هنرجو باید بداند تا رسیدن به سطح حرفه ای در آموزش تنبک راه درازی مانده است.
پکیج آموزش تنبک متوسطه شامل تمامی دروس جلد دوم کتاب روش نوین آموزش تنبک به تالیف مرتضی قاسمی است. این دروس در 38 قسمت جداگانه از ابتدا تا انتهای کتاب توسط استاد امین صادق پور تدریس شده است. این 38 قسمت شامل 630 دقیقه و بیش از ده ساعت ویدیوی آموزشی است. نکته قابل ذکر این است که هنرجویان برای شروع کار و یادگیری دوره متوسطه، حتما بایستی مرحله دوره مقدماتی آموزش تنبک را پشت سر گذاشته باشند.
در دوره مقدماتی، هنرجویان توانستند نت خوانی را یاد بگیرند، ریتم های دو چهارم و شش هشتم را بنوازند و تمام اکول و استاندارهای نوازندگی تنبک را بیاموزند. اما با یادگیری دوره متوسطه هنرجو خواهد توانست به صورت هدفدار نوازندگی کند. اگر هنرجو بلافاصله پس از اتمام دوره مقدماتی، دوره متوسطه را شروع نکند؛ انگار که هیچ کاری نکرده و پس از مدتی آنچه را هم که یاد گرفته بود، فراموش خواهد کرد.
این دوره شامل 38 قسمت آموزشی است. هنرجو بایستی حداقل روزی سی دقیقه در هفته برای یادگیری یک قسمت زمان اختصاص دهد و تمرین کند. در این شرایط انتظار می رود در یک بازه زمانی ده ماهه، این دوره را با موفقیت به پایان رسانده و وارد دوره بعدی شود.

توجه !

برای دریافت کامل ویدیوهای آموزشی این پکیج ، ابتدا از طریق کادر زیر پکیج مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

دروس موجود در این پکیج آموزشی به صورت تک درس نیز در وب سایت وجود دارد که از طریق فهرست زیر قابل دسترس می باشد.

در صورت خرید این آموزش به صورت پکیج به جای خرید تک درس های آن ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما