فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ لیلی باوانم برای تار

  • انتشار1400/11/02
آموزش آهنگ لیلی باوانم برای تار

 

امروز اولین آهنگی که به صورت مستقل برای ساز تار در وبسایت نت به نت تدریس می شود، آهنگی است زیبا و محلی از خطه کرمانشاه. این آهنگ کوردی که نامش لیلی باوانم هست را با صدای مخملین و زبان کوردی استاد شهرام ناظری شنیده اید. علی اقبال مدرس تار و سه تار وبسایت نت به نت مثل تمام آهنگ هایی که برای ساز سه تار تدریس کرده اند، این ملودی زیبا را برای ساز تار نیز به شما آموزش می دهند. این آهنگ محلی کرمانشاه به صورت کاملا رایگان در اختیار شما علاقه مندان به موسیقی قرار گرفته است.

 

آموزش تار در وب سایت نت به نت

 

ریتم ملودی دو چهارم است. برای یادگیری آن با توجه به همین ویدیو و تدریس خوب استاد اقبال هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت. پیشنهاد می کنیم یک دور کامل ابتدا این فیلم را مشاهده کنید و سپس به همراه ساز به تمرین مشغول شوید. خیلی زود خواهید نوانست به آن مسلط شده و از اجرای این قطعه ناب محلی لذت ببرید. همچنین علاقه مندان به سه تار نیز می توانند بر اساس همین ویدیو به یادگیری این آهنگ بپردازند. همان طور که می دانید پوزیسیون ها،کوک، تعداد پرده ها در تار وسه تار مشترک هستند و فقط در نحوه مضراب زدن متفاوتند. نت ترانه لیلی باوانم در صفحه 9 کتاب تار و ترانه، اثر یمین غفاری قرار دارد.

در آینده نیز تعداد دیگری از ترانه های این کتاب برای ساز تار آموزش داده می شود. لذا تهیه کتاب تار وترانه به شما عزیزان پیشنهاد می گردد.

کتاب تار و ترانه اثر یمین غفاری در اکثر کتاب فروشی های معتبر کشور موجود است. همچنین شما می توانید جهت خرید این کتاب از طریق فروشگاه آنلاین وبسایت نت به نت اقدام نمایید.

برای سهولت در خرید، آدرس خرید کتاب تار و ترانه در فروشگاه نت به نت، در لینک باکس زیر قرار داده شده که با یک کلیک بر روی آن مستقیما به صفحه مورد نظر هدایت می شوید.

آهنگ لیلی باوانم-شهرام ناظري

 

 

 

خرید آنلاین کتاب تار و ترانه از فروشگاه نت به نت

 

 ويدئو آموزشي اين آهنگ را در زير مشاهده مي كنيد: 

 

 

 

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما