فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ بگو کجایی برای سه تار

  • انتشار1399/03/14
آموزش آهنگ بگو کجایی برای سه تار

 

با سلامی دوباره خدمت شما عزیزان همراه در وبسایت آموزشی نُت به نُت. امروز هم به یاری خدا آموزش یک آهنگ مردم پسند و معروف دیگری را برای علاقه مندان به تار و سه تار با نام «بگو کجایی» یا به سوی تو در نظر گرفته ایم. این ترانه احساسی در یک دهه گذشته توجه اکثر هنردوستان را به خود جلب کرده. به طوری که از آن به عنوان یک الگو برای تدریس همه سازها استفاده می گردد. ملودی ساده و روان این قطعه به گونه ایست که هر کس با داشتن یک ته صدای ساده نیز می تواند بر روی آن بخواند. مخصوصا صداهای مخملی که به شکل قابل توجهی بر این ترانه می نشیند. این ترانه اولین بار توسط مرحوم داریوش رفیعی خواننده خوب و جوان سالهای پیش از انقلاب خوانده شد. آهنگسازی آن را مرحوم مجید وفادار، آهنگساز و موسیقیدان برجسته کشورمان به عهده داشته است. آهنگهای معروفی همچون مرا ببوس، گلنار، عاشقم من و... در کارنامه هنری مجید وفادار به چشم میخورد. مرحوم عبدالله فاطمی متخلص به الفت نیز شاعر این ترانه ماندگار بوده است و دستگاه دربرگیرنده آن آواز دشتی می باشد. محبوبیت این شعر باعث شده خواننده های سرشناس زیادی آن را بازخوانی کنند. کوروس سرهنگ زاده، علی زند وکیلی، محمد معتمدی، رضا صادقی، شکیلا و... از جمله خوانندگان این اثر بوده اند. غم شیرینی در سرتاسر این آهنگ وجود دارد و از سبک هایی محسوب می شود که تقریبا با سلیقه همه ایرانیان همخوانی دارد. محتوای شعر عاشقانه و احساسی می باشد. شاعر، بیقراری عاشق از هجران معشوق را در جای جای این شعر به تصویر کشیده و جمله بگو کجایی را به عنوان تضرع خالص در بندهای متعدد این قالب شعری گنجانده. هر چند هم ملودی و هم شعر پر از غم فراق می باشد، اما جنس این غم حس ناب و خاطره انگیزی را به مخاطب می بخشاید. شما عزیزان میتوانید فایل ویدیویی این ترانه را به همراه نت آن به راحتی از همین صفحه تهیه و دانلود کرده و یادگیری آن را آغاز نمایید. همچنین قابل توجه شما عزیزان اینکه کلیه آهنگهای تار و سه تار وبسایت نُت به نُت در قالب یک پکیج آموزشی با نام ۶۰ قطعه برای تار و سه تار در آمده که آهنگ امروز نیز در آن موجود می باشد. از مزایای این پکیج، مبلغ آن می باشد که برای هر آهنگ چیزی حدود پنجاه درصد صرفه جویی در هزینه خواهید داشت. شما می توانید این پکیج را با مراجعه به سایت، در قسمت بسته های آموزشی تهیه نمایید.

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

متن آهنگ بگو کجایی

 

به سوی تو به شوق روی تو به طرف کوی تو
سپیده‌ دم آیم مگر تو را جویم بگو کجایی
نشان تو گه از زمین گاهی ز آسمان جویم
ببین چه بی‌ پروا ره تو می‌ پویم بگو کجایی
کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم
به غیر نامت کی نام دگر ببرم
اگر تو را جویم حدیث دل گویم بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی
فتاده‌ ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی
یک دم از خیال من نمی‌ روی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من اسیر کوی توام به آرزوی توام
اگر تو را جویم حدیث دل گویم بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی
فتاده‌ ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

 

 

 

دانلود آهنگ به سوی تو

خواننده داریوش رفیعی

 

 

 

نُت آهنگ « بگو کجایی » به همراه ویدئوی آموزشی داخل فایل دانلودی قرار دارد . حجم فایل 182 مگابایت است . فایل به صورت zip میباشد . بعد از دانلود آن را unzip کنید و استفاده کنید . توصیه میکنم هنگام خرید، فیلتر شکن خود را غیرفعال کنید . 

 

 

بخش هایی از آموزش این آهنگ را در ویدئوی زیر مشاهده کنید

 

توجه !

برای نمایش کامل ویدیوی درس بالا ابتدا از طریق کادر زیر درس مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

در صورت خرید پکیج مربوط به این آموزش ، به جای خرید تک درس ها ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (1)

امیر حسین قاسمی

تاریخ ارسال :1399/03/27

با سلام وخسته نباشید خدمت آقای اقبال عزیز من این قطعه را خریداری و دانلود کردم ولی مثل آهنگ های دیگه که خریده بودم باز نمیشه فکر می کنم فایل مشکلی داره... ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما، همکاران ما در تیم پشتیبانی از طریق تلفن، تلگرام و ... که صفحه اول سایت و نیز قسمت ارتباط با ما درج شده است، آماده پاسخگویی هستند. از اینکه نت به نت را انتخاب کردید، سپاسگزاریم.

سبد خرید 0
تماس با ما