فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ دیگه عاشق شدن فایده نداره برای سه تار

  • انتشار1399/02/10
آموزش آهنگ دیگه عاشق شدن فایده نداره برای سه تار

درود بر همراهان همیشگی وبسایت نت به نت. عزیزانی که همواره با مهربانی و لطف، ما را مورد تفقد خود قرار داده اند. از بخش های جذاب وبسایت ما، آموزش آهنگ های اصیل و جاودان ایرانی است که همواره مورد استقبال هنرجویان قرار می گیرد.  پست آموزشی امروز نیز یکی دیگر از همین آهنگ هاست که با نام «دیگه عاشق شدن فایده نداره» شناخته می شود. آهنگی بسیار زیبا و جذاب که از شهرت زیادی بین همه نسل ها برخوردار می باشد و خواننده های مطرحی نیز تا به حال آن را اجرا نموده اند. کوروس سرهنگ زاده، بانو هایده، ستار، جهان، علیرضا افتخاری و... قابل توجه هنرجویان عزیز اینکه آموزش آهنگ امروز با آهنگ های گذشته کمی متفاوت است. دلیل این تفاوت هم در این است که استاد اقبال آن را بدون نت و به صورت گوشی به شما یاد می دهد. او در این زمینه معتقد است که هنرجو نباید به صورت مطلق به نت وابسته باشد و باید از هر جهت خود را تقویت کند. روش گوشی یک روش تجربی است که آن هم برای نوازنده شدن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

یادگیری سه تار را از کجا شروع کنم ؟

 

این آهنگ در قالب دستگاه همایون و آواز بیات اصفهان می باشد. شاعر و آهنگساز آن جهانبخش پازوکی از ترانه سرایان و آهنگسازان معروف ایرانی است. متن این ترانه نیز همچون اکثر ترانه های ساخته شده ایشان از درونمایه عشق بهره می برد. گاه در مدح عشق و گاه در مذمت و توصیف رنج و مشقت عشق که این ترانه هم از این قضیه مستثنی نیست.

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

عزیزان همراه، این آهنگ با شیوه جدید و بسیار جذاب توسط استاد اقبال برای شما مهیا شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید از طریق همین صفحه به راحتی این ویدیوی آموزشی را دانلود کرده و همزمان با تماشای آن به یادگیری این آهنگ شیرین بپردازید. فایل pdf شعر این آهنگ هم در ضمیمه پست قرار گرفته است.

 

دانلود شعر ترانه به صورت pdf

 

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (3)

سمانه شیردل

تاریخ ارسال :1399/05/22

سلام بسیار عالیه بسیار زیبا استاد خداقوت و خسته نباشید.

وبسایت نُت به نُت

از همراهي شما سپاسگزاريم و خوشحاليم که مفيد بوده است.

سمانه شیردل

تاریخ ارسال :1399/05/22

فوق العاده بود خسته نباشید

وبسایت نُت به نُت

مهرتان را سپاس مي‌داريم. پاينده باشيد.

مهدی بوالحسنی

تاریخ ارسال :1402/01/10

چرا نمیشه دانلود کرد

وبسایت نُت به نُت

سلام دوست عزیز. توجه داشته باشید فیلتر شکنتون حتما خاموش باشه. اگه هنوز مشکل داشتید به پشتیبانی نت به نت در تلگرام پیام بدید. t.me/info_notebnote

سبد خرید 0
تماس با ما