فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

قسمت اول - معرفی مجموعه آموزشی سه تار

  • انتشار1397/05/11
قسمت اول - معرفی مجموعه آموزشی سه تار

سلام دوستان عزیزم . در ابتدا به شما تبریک میگویم که تصمیم به یادگیری « سه تار» به روش آموزش مجازی گرفته اید . در ابتدا خودم را معرفی میکنم و بعد خدمتتان عرض میکنم که چرا تصمیم به آموزش سه تار به صورت مجازی گرفتم . تار و سه تار از سال ۱۳۸۰ نوازندگی سه تار رو شروع کردم و سپس سال ۱۳۸۵ به یادگیری تار پرداختم نزد اساتیدی چون : جناب مسعودی نیا. جناب جعفری فرد. استاد فقید محمدرضا لطفی و جناب علی قمصری . در این مدت تجربیاتی کسب کردم که خواستم آنها را  با شما به اشتراک بگذارم . بنده در ابتدا هنرجویان حضوری داشتم . گاهی مجهولات و مشکلاتی خیلی کوچک ولی مهم برایشان بوجود می آمد . که پاسخ آنها در هیچ کتابی پیدا نمیشد . چون فقط با تجربه کردن باید به جواب این سوالات میرسیدی . من سعی میکردم هر طور شده جواب سوالاتشان را پیدا کنم . برای خودم هم جالب بود و تجربه خوبی میشد . و سعی میکردم سوالات و مشکلاتشان را در یک دفتر یادداشت کنم . بعد از گذشت چند سال یک روز که یادداشت ها را مرور میکردم ، متوجه شدم نزدیک به 15 برگه سوال و مشکلات هنرجویان را یادداشت کردم . ایده ای به ذهنم رسید . با خودم گفتم وقتی این سوالات برای هنرجویان من پیش اومده ، حتما برای دیگر هنرجویان سه تار در سراسر کشور هم پیش میاد . 

 

راه اندازی کانال تلگرام و وبلاگ برای آموزش سه تار

به در خواست دوستانم تصمیم به راه اندازی یک کانال در تلگرام کردم به نام آموزش آنلاين قدم به قدم سه تار در تلگرام تا بتوانم تجربیاتم را در اختیار عزیزان قرار دهم. با مراجعه به انتهای وبسایت میتوانید در کانالم عضو شوید. با گذر زمان و دریافت پیامهای مثبت و انرژی بخش از هنرجویان، روز به روز امیدوارتر میشدم. تولید ویدئو و محتوای قوی کاری بسیار سخت و طاقت فرساست؛ اما هدف من مشخص بود. کمک به هنرجویان و حل مشکلات آنها هدف من بود و پیامهای خوب و انرژی بخششان خستگی من را به در می‌کرد و من هم روز به روز مصمم تر میشدم تا آموزش‌های بهتری تولید کنم. تا اینکه یه روز دوست خوبم مهندس « علی احسانفر» ایده راه اندازی وبلاگ را به من داد. ایده خوبی بود. یک پایگاه آموزش سه تار و به امید خدا در آینده آموزش سازهای دیگر. لذا دامین notebnote  را ثبت کردم و مقالات آموزشی را در وبلاگ قرار دادم. باورهای خوب بهم انگیزه میداد تا امروز رسیدم به راه اندازی وبسایت نت به نت. به یاری خداوند و همت خودم ویدیوهای آموزشی مفیدی در زمینه آموزش سه تار تولید کردم و به صورت قدم به قدم در خدمت هنرجویان قرار دادم. 

 

آشنايی با بسته آموزشی ماهور

 

توصیه به هنرجویان جهت شروع آموزش

دوستان عزیزم پیشنهاد میکنم جهت شروع آموزش حتما کتاب و ساز تهیه کنید. کتابی که در این مجموعه آموزشی کار میکنیم ، جلد اول کتاب آموزش سه تار از استاد «جلال ذوالفنون» است . برای خودتان یک برنامه آموزشی تنظیم کنید و با هدف پیش بروید. دقیقا احساس کنید داخل کلاس هستید و هنگامی که مشغول دیدن این ویديوها هستید تمرکزتان فقط روی درس باشد . مزیتی که این روش دارد این است که شما در هر زمان و هر مکانی که هستید میتوانید شروع به یادگیری درس مورد نظرتان کنید . از شما خواهش میکنم درسها را قدم به قدم دنبال کنید، چون همه دروس از ابتدا به هم وابسته هستند. بخش اول کتاب همان دستگاه «ماهور» جزو دسته «آموزش مقدماتی» سه تار میباشد. 

 

مراحل قدم به قدم آموزش سه تار به صورت زیر است 

 

1- دروس پیش نیاز را با توجه به درسهای کتاب استاد ذوالفنون مشاهده کنید . با مراجعه به لینک پیش نیاز دروس آموزش سه تار

2- بعد از یادگیری درسهای پیش نیاز به سراغ درس های اصلی ماهور  بروید و درس‌های اول تا نهم کتاب را خوب تمرین کنید . 

3- بعد از مشاهده و تمرین درسهای اول تا نهم و تسلط به آنها ، میتوانید بسته آموزشی ماهور را تهیه کنید. در این بسته درس‌های 10 الی 29 یعنی کل بخش ماهور کتاب استاد جلال ذوالفنون را آموزش خواهید دید.

 

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (8)

امیر علی شعبانی

تاریخ ارسال :1397/05/14

ممنونم استاد عزیز

وبسایت نُت به نُت

ممنونم از همراهی شما

مهوش کریم

تاریخ ارسال :1397/11/29

ممنونم از آموزش شماوزحمتی که در آموزش سه تار متحمل میشوید

وبسایت نُت به نُت

فدای شما . ممنون از لطفتون

کامبیز مرادی

تاریخ ارسال :1397/12/11

سلام خیلی عالیه که آموزش سه تار رو آنلاین گذاشتین فقط جسارتا سایتتون یه سری ایراد ریز داره ( البته من متخصص این حوزه نیستم) ولی به صورت عمومی یه همچین سایتایی یه سری ویژگی ها دارن مثلا خیلی خوب میشد که لینک رفتن به بخش بعدی ( یعنی قسمت دوم - آشنایی با ساختمان سه تار) هم اینجا بود. و البته لینک بخش قبلی! همچنین اگر یه نمودار درختی از روند آموزش هم قرار بدید که بشه روش کلیک کرد و به هر بخش رفت خیلی خوب میشد به نظرم اگر توی بخش login هم روند و مسیری رو که هر کس تا اینجا در آموزش سه تار طی کرده رو نمایش بده که دیگه خیلی خیلی عالی میشد مثلا تکالیفش رو تیک بزنه یا مثلا بازی فلش ساده ای برای تمرین نت خوانی توی اون قسمت باشه و . . . اینجوری یه حالت گیمفیکیشن هم به وجود میاد و آدم بیشتر جذب آموزش میشه فک کنم سایتتون با وردپرس بالا اومده باشه پس این کارا نهایتا یه نصف روز هم وقت نمیگیره!!! و هیچ هزینه ای هم نداره!!!! قبلا سعی کردم سه تار یاد بگیرم ولی استادم خیلی بد اخلاق بود!!!! ): انشالله میخوام با آموزش های شما پیش برم هرچی باداباد! موفق باشید

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما . مرسی از ایده های خوبتون . ایشالا عملیش میکنیم . البته وبسایت ما با کد نویسی طراحی شده . با ورد پرس نیست

یاسر خاتمی

تاریخ ارسال :1398/01/14

دست مریضاد استاد...کار بسیار عالی و خوبیه خسته نباشید

وبسایت نُت به نُت

سپاس از شما . امیدوارم قدم به قدم درسها را دنبال کنید

شیوا مسعودی

تاریخ ارسال :1398/05/06

با سلام و خسته نباشید ، استاد ببخشید در این ویدیو فرمودید ساز خوب رو بهمون معرفی می کنید من ساکن تهران هستم و طبق گفته شما برای خرید ساز به بهارستان می رم اما چه سازی رو باید انتخاب کنم که مناسب باشه؟

وبسایت نُت به نُت

درود به شما . در این مورد مقاله ای در سایت قرار دادم تحت عنوان « نکاتی که باید قبل از خرید سه تار بدانید » لطفا مطالعه بفرمایید .

علیرضا رمضانی

تاریخ ارسال :1400/07/20

ز بوسیدنی‌های این روزگار یکیشان بود دست آموزگار استاد علی اقبال ممنون ارادتمند شما علیرضا رمضانی

وبسایت نُت به نُت

درود و مهر بر شما، بسيار از حسن نظر و محبتتان سپاسگزاریم. از اینکه آموزشها مفید و مؤثر بوده است خرسندیم.

علیرضا رمضانی

تاریخ ارسال :1400/07/20

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند ارادتمند شما علیرضا رمضانی

وبسایت نُت به نُت

امید که با شور و انگیزه همواره در مسیر تلاش و پشتکار به موفقیت و سربلندی دست یابید. شادزی و مهرافزون

مریم رضائی

تاریخ ارسال :1401/06/12

سلام استاد امیدوارم شاد و تندرست باشید. بنده تازه با شما و فعالیت هاتون آشنا شدم و علاقمند به یادگیری ساز سه تار هستم ولی شرایط کلاس رفتن رو ندارم، از نظر شما اگر این دوره های مقدماتی که لطف فرمودید تهیه کردید رو با دقت تماشا کنم و یاد بگیرم و بعد از مجموعه کتاب های چهار جلدی استاد ذوالفنون استفاده کنم، البته با وجود علاقه و پشتکار، میتونم به صورت خودآموز سه تار رو یاد بگیرم و نوازنده بشم؟ :) خیلی متشکرم.

وبسایت نُت به نُت

سلام دوست عزیز، اموزش های به صورت کامل نوازندگی سه تار رو از ابتدا به شما آموزش میده. کافیه پکیج ماهور رو تهیه کنید و با خیال راحت یادگیری رو شروع کنید. موفق باشید.

سبد خرید 0
تماس با ما