فروشگاه

اخبار

اخبار

اجرای آثار استاد کیوان ساکت توسط ارکستر ملی ایران

  • انتشار1398/08/14
  • بازدید
اجرای آثار استاد کیوان ساکت توسط ارکستر ملی ایران

اجرای آثار استاد کیوان ساکت توسط ارکستر ملی ایران

 

 ارکستر موسیقی ملی ایران با برگزاری کنسرتی طی دو شب متوالی با اجرای آثاری از استاد کیوان ساکت، در روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان ماه در تالار وحدت تهران به روی صحنه می رود.

 این کنسرت به رهبری نصیر حیدریان در حالی اجرا خواهد شد که خود استاد کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده برجسته کشورمان به عنوان سولیست (تک نواز) تار و سه تار، در آن حضور خواهد داشت. ارکستر موسیقی ملی ایران که در سال ۱۳۷۷ و به همت فرهاد فخرالدینی راه اندازی شده، تا به حال اجرا های متعددی را در تهران و همچنین در چند شهر داخلی و خارجی به منصه اجرا نهاده. نخستین اجرای این گروه ارکستر، با حضور ۲۰ هزار علاقه مند و در ۴ شب متوالی در باغ موزه چهل ستون بود که با آواز استاد محمدرضا شجریان و حضور مهمانانی همچون حسن کسایی، علی تجویدی و فریدون مشیری آغاز شکوه مندی را برای خود به ارمغان آورد و تاکنون نزدیک به ۳۰۰ قطعه کلاسیک و سنتی اصیل را در کارنامه خود به ثبت رسانیده است. از ویژگی های این ارکستر میانگین سنی پایین نوازندگان آن می باشد که همواره بین بیست پ پنج تا سی سال بوده. این ارکستر علاوه بر سازهای رایج مربوط به ارکسترهای سمفونیک، از ساز های سنتی و اصیل ایرانی نیز بهره می برد.

 

زندگی نامه استاد کیوان ساکت

 

 آخرین اجرای این گروه چندی پیش در همین مکان و به رهبری رازمیک اوحانیان به اجرای  پوئم سمفونی آب تشنه، ساخته محمدرضا علیقلی پرداخت.

عزیزان علاقه مند می توانند جهت حضور در اجرای پیش رو که از ساعت ۲۱:۳۰ روز های ذکر شده برگزار خواهد شد، از طریق سایت ایران کنسرت iranconcert.com اقدام به تهیه بلیط نمایند. قیمت بلیط ها بسته به جایگاه صندلی ها، از ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده که در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما