فروشگاه

اخبار

اخبار

استاد بیژن کامکار و کنسرت گروه دف نوازان ماهور (دف و نی)

  • انتشار1398/10/13
  • بازدید
استاد بیژن کامکار و کنسرت گروه دف نوازان ماهور (دف و نی)

استاد بیژن کامکار و کنسرت گروه دف نوازان ماهور (دف و نی)

 

گروه دف نوازان ماهور به مناسبت هفتادمین زادروز استاد بیژن کامکار به روی صحنه می رود.

 

به گزارش سایت آموزشی نت به نت، این اجرای مناسبتی که با نوازندگی و خوانندگی خود استاد کامکار همراه خواهد بود، در تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸ در تالار اندیشه برگزار خواهد شد.

 در این کنسرت که با اجرای گروه دف نوازان ماهور تحت عنوان "دف و نی" همراه خواهد بود، استاد بیژن کامکار قطعاتی از آثار منتخب خود را از ساعت ۲۱ روز مذکور برای هواداران خود به منصه اجرا خواهد نهاد.

 تهیه کنندگی این کنسرت را مجید فلاح پور عهده دار است و حسین رضایی نیا به عنوان سرپرست و ماهور روشن به عنوان رهبر ارکستر، در کنار استاد بیژن کامکار به اجرای هنر خود خواهند پرداخت.

 گروه دف نوازان متشکل از حسین شهمیری، سینا شهریاری، نگار اعزازی، میلاد عباسی آرین رضایی است که در کنار گروه نی نوازان همچون حسین مکانیکی، مرتضی صنایعی، فردین لاهورپور و حسین قاسم پور کنسرت شکیلی را به صحنه اجرا خواهند برد.

 همچنین در این کنسرت شاهد اجرای قطعاتی از آرین رضایی، دف نواز جوان و برجسته کشورمان خواهیم بود. مدیریت اجرایی این سری از کنسرت های گروه ماهور(دف و نی) بر عهده آیدا امیری مقدم خواهد بود.

 عزیزان علاقه مند، جهت حضور در کنسرت دف و نی می توانند برای خرید اینترنتی بلیت های این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت www.irancosert.com و یا مراجعه به این لینک اقدام نمایند. توصیه ما به دوستداران بیژن کامکار و گروه ماهور، تهیه هرچه سریعتر بلیت های این اجرا می باشد چرا که صندلی های خالی این کنسرت هر لحظه کمتر و کمتر می شود. قیمت بلیت ها بسته به جایگاه استقرار صندلی ها از 50 تا 120 هزارتومان متغییر است.

 در این اجرا هنرمندان و هنرجویان زیادی به هنرنمایی خواهند پرداخت که حضور در آن خالی از لطف نیست. در بخشی از این کنسرت نیز قطعات کردی ساخته استاد کامکار اجرا خواهد گردید. استاد بیژن کامکار یکی از اعضای خانواده هنرمند کامکارها می باشد که در ۲۸ آذر ۱۳۲۸ در شهر سنندج به دنیا آمد. ایشان علاوه بر خوانندگی سنتی، نوازنده و مدرس سازهای دف، رباب، تار و تنبک می باشد.

از شهرستان کاشان نیز دو نوازنده مستعد و آینده دار دف به نامهای عمران اقبال و ساجد خرمشاهی به عنوان نوازنده در این کنسرت حضور خواهند داشت. با آرزوی موفقیت برای این عزیزان.

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما